خبرگزاری کار ایران

رشیدی: تمرکز نکونام و گل محمدی روی تیم خودشان باشد

asdasd
کد خبر : ۱۴۱۴۶۸۳

پیشکسوت استقلال سرمربیان سرخابی‌ها را به آرامش دعوت کرد.

منصور رشیدی در گفتگو با خبرنگار گروه ورزشی ایلنا در خصوص عملکرد استقلال مقابل شمس آذر قزوین اظهار داشت: استقلال نتیجه خوبی در این بازی نگرفت و تساوی در این دیدار قابل دفاع نیست ولی عملکرد استقلال را از لحاظ فنی آنقدر بد ندیدم. تیم‌های بالای جدول فکر کنند، می‌توانند تیم‌های پایین جدول را با دو یا سه گل شکست بدهند، اما این‌طور نیست و تیم‌ها جوان شدند و در زمین ۹۰ دقیقه می‌دوند. شمس آذر دو بازی قبلی‌اش را مقابل تیم‌های مدعی برد و اگر بازی سوم هم می‌برد دیگر شاهکار می‌کرد. تیم‌شان عالی کار کرد. از طرفی استقلال بد نبود و در نیمه دوم ‌هم فشار آورد برای زدن گل، اما متاسفانه‌ همان اشتباهات گذشته در خط دفاع باعث‌ شد حریف گل بزند. خط حمله استقلال بعد از دیاباته و قایدی و محبی جایگزین خوبی برای‌شان پیدا نشد. استقلال هم در خط حمله و هم دفاع نقاط ضعفی دارند که الان دو سال است ‌هماهنگ نیستند.

وی افزود: به نظرم عادلانه بود. شمس آذر ۹۰ دقیقه حفظ توپ کرد و حمله کردند و موقعیت گل داشتند و عالی کار کردند نباید از حق گذشت. آنها سه، چهار هفته است که فوق‌العاده کار می‌کنند. به نظرم در این بازی اشتباهات فردی در بین بازیکنان استقلال زیاد بود و همین باعث شد دو گل دریافت کنند و می‌توانستند گل‌های بیشتری هم بخورند. ساختار دفاعی استقلال سردرگم بود و این یکی از دلایلش می‌تواند تغییرات و جابجایی‌های زیاد باشد. نبود مرادمند به عنوان یک ستون در خط دفاعی به استقلال آسیب زد و از این ناحیه ضربه خورد. ضمن اینکه فکر می‌کنم روزبه چشمی در خط دفاعی کارایی کمتری نسبت به پست هافبک دارد و باید به پست هافبک دفاعی برگردد.

وی در مورد عملکرد حسینی گفت: به نظرم 1-2 توپ خوب مهار کرد و روز بدی نداشت روی گل‌های دریافتی هم نمی‌توان او را چندان مقصر دانست ولی در کل وقتی یک تیم نتیجه خوبی کسب نمی‌کند همه در آن مقصر هستند و نمی‌شود چند نفر را سوا کرد و گفت این‌ها خوب بودند و دیگران بد بودند. عملکرد استقلال به تور کلی در این بازی مناسب نبود و تیمی که می‌خواهد قهرمان شود باید بازی‌های این چنینی را ببرد. استقلال شانس آورد که این هفته سپاهان و پرسپولیس نتیجه نگرفتند ولی تراکتور از آن طرف خطرناک شده است و تبدیل به ضلع چهارم مدعیان شده است و از این به بعد استقلال باید حواسش به جای دو تیم به سه تیم باشد.

پیشکسوت فوتبال در مورد جنگ لفظی نکونام و گل محمدی توضیح داد: به هیچ کدام حق نمی‌دهم، ‌چون این دو تیم به قدری حاشیه دارند که دیگر وقت آن نمی‌شود که دو سرمربی بخواهند با هم بحث یا خدای ناکرده به یکدیگر بی‌احترامی کنند. به تیم خودشان بچسبند و نقاط ضعف تیم خودشان را برطرف کنند. چه کار به یکدیگر دارند؟ هر دو تیم هوادار دارند و باید به هم احترام بگذارند و در زمین خودشان را نشان دهند و توانایی‌های خود را به رخ بکشند نه در خارج از زمین.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز