خبرگزاری کار ایران

رشیدی: حقیقی ستاره نساجی بود/ قبلاً نسبت به حسینی نقد داشتم/ ساپینتو هنوز ترکیب اصلی استقلال را نشناخته است

asdasd
کد خبر : ۱۲۹۴۱۳۲

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال معتقد است 2 دروازه‌بان در سوپرجام عملکرد خوبی داشتند و ستاره‌های تیم خود در این مسابقه بودند.

منصور رشیدی در گفتگو با ایلنا، پیرامون قهرمانی استقلال در سوپرجام فوتبال ایران اظهار داشت: در نیمه اول بازی چنگی به دل نمی زند. به نظرم حقیقی ستاره نساجی در این مسابقه بود و از گل های بیشتر استقلال جلوگیری کرد. در نیمه دوم، استقلال خط حمله و هافبک های کناری خودش را تقویت کرد. شرایط برای این تیم بهتر پیش رفت و منجر به گلزنی شد. البته چند موقعیت خوب هم از دست رفت.

وی در پاسخ به این سوال که چرا چند موقعیت تک به تک آبی‌پوشان از دست رفت، گفت: از یک طرف علیرضا حقیقی روز خوبی در دروازه نساجی داشت، از سوی دیگر بازیکنان استقلال در ضربه آخر استرس داشتند. این 2 دلیل باعث از دست رفتن چند موقعیت‌ خوب استقلال شد. 

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال گفت: سیدحسین حسینی هم موقعیت تک به تک را گرفت و تیم را در بازی نگه داشت. خودم نسبت به شرایط بازی‌های ابتدایی فصل گذشته حسینی انتقاد داشتم و حتی او ناراحت شد اما رفته رفته بهتر ظاهر شد و تیم به قهرمانی رسید. امسالم شرایط خیلی خوبی نشان داد و به تیم ملی بازگشت. به نظرم او جز بهترین بازیکنان استقلال است.

رشیدی در پاسخ به این سوال که آیا حسینی شانسی برای حضور در ترکیب تیم ملی و جام جهانی دارد، گفت: قبول دارم که تجربه علیرضا بیرانوند زیاد است و به همین دلیل احتمالا او به عنوان دروازه بان اول تیم ملی در ترکیب قرار می گیرد.  با این حال حسینی هم عملکرد خوبی داشته و معتقدم در لیست تیم قرار می گیرد. 

وی در خصوص دغدغه هواداران استقلال بابت مدیریت رفتاری ساپینتو تصریح کرد: ساپینتو سرمربی تیم و مسئولیت نتایج روی دوش او است. بنابراین زیاد حرص و جوش می خورد؛ اما وقتی با جو ایران آشنا شد بهتر پیش رفت. منتهی نکته من نسبت سرمربی پرتغالی استقلال متفاوت است، او هنوز ارنج اولیه خود را نشناخته است. فکر کنم دیگر باید به ترکیب اولیه برسد و در مسابقات مختلف با این ثبات ترکیب برنده شود.نهایتا نسبت به شرایط مسابقه تغییرات کوچکی داشته باشد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز