خبرگزاری کار ایران

ضعیف‌ترین بازیکن الدوحیل دروازه‌بانش بود

رشیدی: مجیدی کنار شفر چیزهایی یاد گرفته است/برخورد خوبی با یک پیرمرد 70 ساله نشد

asdasd
کد خبر : ۷۶۰۶۳۴

پیشکسوت استقلال در مورد شرایط این روزهای این تیم و حذف از لیگ قهرمانان آسیا صحبت کرد.

به گزارش ایلنا،منصور رشیدی مربی سابق استقلال و تیم ملی معتقد است این تیم در بازی مقابل الدوحیل تاکتیک خاصی را برای بردن ارائه نکرد. رشیدی که این روزها در منزل به استراحت می‌پردازد پیش بینی کرد مجیدی می‌تواند در درازمدت برای استقلال مفید باشد به شرطی که همین طور با انگیزه در تمرینات و مسابقات حاضر شود

 

* استقلال از لیگ قهرمانان آسیا حذف شد ارزیابی تان چیست؟

استقلال مقابل الدوحیل قطر خیلی بد بازی کرد به نظر من استقلالی‌‌ها در این بازی هیچ تاکتیک خاصی نداشتند و اگر هم موقعیتی هم نصیب تیم می‌شد روی خلاقیت انفرادی بازیکنان بود. ضعیف‌ترین بازیکن الدوحیل دروازه‌بانش بود درحالی که ببینید الدوحیل چقدر خوب بازی کرد که حسینی می‌شود بهترین بازیکن زمین.

 

* حسینی این روزها در بهترین شرایط آمادگی قرار دارد نظرتان در این باره چیست؟

حسینی هر چه بیشتر بازی کند تجربه بیشتری کسب می‌کند واین برای استقلال خوب است البته او رحمتی را پشت سر خود دارد که یک پشتوانه برای استقلال محسوب می‌شود.

 

* به نظرتان رحمتی باید از استقلال برود؟

رحمتی یک استقلالی است تا آخر فوتبالش باید در استقلال بماند اگر او از تیم برود اشتباه کرده در این سن و سال باید بماند و در این جا از فوتبال خداحافظی کند.

 

* حضور مجیدی چقدر روی کار تیمی استقلال تاثیر گذاشته است؟

فرهاد یک مربی جوان است بالاخره مربیان جوان دوست دارند سرمربیگری را از یک جایی شروع کنند من یک توصیه به او می‌کنم و آن هم این است که  باید در استقلال کوچکی تا به بزرگی برسد دیر و زود بالاخره مجیدی سرمربی دائم استقلال خواهد شد.

 

* خیلی‌ها معتقدند مجیدی برای مربیگری در استقلال ریسک کرده است؟

حضور مجیدی ریسک نبوده است و همین چند بازی هم برای او تجربه خوبی است .مجیدی کنار شفر چیزهایی یاد گرفته است و بالاخره باید خودش را محک می‌زد چه جایی بهتر از استقلال که این اتفاق برایش افتاد.

 

* رفتن شفر را چطور دیدید؟

کار باشگاه استقلال اشتباه بود همین چند تا بازی مانده بود و باید شفر را نگه می‌داشتند شفر زیاد در نتایج تیم مقصر نبود البته که تعویض‌ها و ارنج‌هایش در بیشتر اوقات اشتباه بود.

 

* استقلالی‌ها شفر را هم به تمرین راه ندادند؟

فتحی باید این موضوع را مدیریت می‌کرد اصلا برخورد خوبی با یک پیرمرد 70 ساله نشد شفر مربی بسیار حرفه‌ای است و حتی اگر در تمرین حاضر شده می‌خواسته با بازیکنانش خداحافظی کنند کاش استقلالی‌ها برخورد بهتری را با او می‌کردند.

 

* الان هم باید غرامت سنگینی را به شفر بابت قراردادش بدهند؟

این پول خیلی سنگین است مسئولان سابق باید طوری مدیریت کنند که استقلال در این بین ضرر مالی نکند البته که فتحی گفته با صفر درصد این موضوع را حل خواهد کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز