خبرگزاری کار ایران

سامره: چه خوشتان بیاید و چه نیاید، استقلال قهرمانی آسیا دارد

asdasd
کد خبر : ۱۴۱۴۰۷۹

سرپرست تیم استقلال گفت: از صبح روی مخ ما رفتند که رنگ لباس تیم را تغییر دهیم.

به گزارش ایلنا، علی سامره پس از تساوی استقلال برابر شمس آذر که با نتیجه ۲ بر ۲ به پایان رسید، بیان کرد: بازی پر افت و خیزی بود و گل هم داشت. ما موقعیت‌های بسیار خوبی را از دست دادیم و امیدوارم بتوانیم بازی‌های بعدی را با تمرکز بیشتری ببریم. مسائلی هم این هفته پیش آمد روی تمرکز تیم تاثیر گذاشت. شما نمی‌دانید که در همین امروز صبح سر رنگ لباس عوض کردن چه مسائلی پیش آمد از ساعت ۸ صبح دائم تلفن من زنگ می‌خورد که رنگ لباس تیم را عوض کنیم و این در حالی است که شب گذشته ما رنگ لباس را نهایی کرده بودیم. ما کاملا آبی بودیم و لباس شمس آذر یشمی بود. 

سامره در پاسخ به این پرسش که استدلالشان برای تغییر رنگ لباس استقلال چه چیزی بوده است؟ گفت: عنوان کردند که هوا ابری است و رنگ لباس‌ها چون تیر است به هم نزدیک شده است. از صبح دائماً به صورت عمدی یا غیر عمدی روی مخ ما بودند بارها این دو تیم با رنگ لباس بازی کرده بودند و مشکلی نبود. نمی‌دانم چه اتفاقی افتاده است که از صبح به آنها القا شده است که دائم اصرار کنند و روی مخ ما بروند تا رنگ لباسی که خودشان تعیین کرده بودند را تغییر دهند. 

پرسپولیس اصلا خودش را با استقلال مقایسه نکند

سامره در پاسخ به پرسش دیگری مبنی بر اینکه صحبتی بین او و پرسپولیسی‌ها رد و بدل شده بود و این مساله چقدر بر روی تیم تاثیرگذار بوده است؟ تاکید کرد: من تعجب می‌کنم اصلا خودشان را با استقلال مقایسه می‌کنند سالی ۱۰۰ قهرمانی هم بیاورید با زهم هنوز هم زیر استقلال هستید. چه خوشتان بیاید و چه نیاید، استقلال قهرمانی  آسیا دارد و شما باید حالا حالا ها دنبال آن بدوید. اصلا نه با باشگاه ما و نه با سرمربی ما خودتان را مقایسه نکنید. یک هفته امسال باب دلشان داوری سوت نزد همه عالم و آدم را مقصر جلوه دادند.

او ادامه داد: جواد نکونام هم حق دارد. چندین بار در مورد استقلال صحبت کردند و ما احترام نگه داشتیم اما دیگر از این خبرها نیست.  یک هفته به شما حال ندادند، دیگر چه شده است.

او در مورد اینکه فکر نمی‌کند این مسائل در شأن دو باشگاه نباشد، گفت: در شأن باشگاه استقلال نیست که با کلمات بازی کند و صحبت‌هایی را مطرح کند که بی احترامی به وجود آید.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز