خبرگزاری کار ایران

مرادمند: برای قهرمانی باید بیشتر تلاش کنیم

asdasd
کد خبر : ۱۴۱۱۹۸۵

مدافع استقلال می‌گوید اخراجش در دیدار با آلومینیوم اراک درست نبوده است.

به گزارش ایلنا، محمدحسین مرادمند، مدافع استقلال پس از اخراج در دیدار این تیم برابر آلومنیوم اراک که با برتری یک بر صفر آبی‌پوشان همراه شد، بیان کرد: مجموعه استقلال تلاش می کند دل هواداران را شاد کنیم و تا الآن تلاش‌هایمان به نتیجه نشسته اما برای قهرمانی باید بیشتر تلاش کنیم.

چرا این همه ناداوری می‌شود؟

وی درباره درگیری‌اش با بازیکنان آلومینیوم در این دیدار توضیح داد: به خودم قول دادم خودم را کنترل کنم. من کاری به صحنه ندارم و می‌خواهم کلی صحبت کنم. الآن هم حرفی درباره داوری ندارم بزنم چون می‌دانم ۵ دقیقه دیگر محروم می‌شوم! نمی‌خواهم بهانه تراشی کنم و فقط می‌گویم الکی اخراج شدم زیرا برای کارت زرد دومی که گرفتم، فکر کردم خطای بازیکن حریف را گرفته و اصلا باورم نمی‌شود که خطای مرا گرفته و حتی اخراج شدم. این حجم از ناداوری علیه استقلال اصلا چرا وجود دارد و دلیلش چیست که من ناگهان باید اخراج شوم.

مدافع استقلال ادامه داد: حق استقلال و این هوادرانی که امروز به ورزشگاه آمدند، در حال خورده شدن است. چه کسی باید از این حق دفاع کند؟ ما باید در زمین از این حق دفاع کنیم و وقتی با ناداوری از زمین خارج شویم، این تبدیل می‌شود به اشتباه من! من هیچ موقع خودمم را نمی‌بخشم. من خیلی خودم را کنترل کردم که حرفی نزنم و یک خسته نباشید هم به آقای مهدوی می‌گویم. من در ۱۰ دقیقه آخر خیلی استرس کشیدم. این را به همه‌شان می‌گویم که هر چقدر بیشتر درباره استقلال ناداوری کنند، ما بیشتر تلاش خواهیم کرد و آن هم به خاطر این هواداران است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز