خبرگزاری کار ایران

شکست ناپذیر مثل آرسنال

asdasd
کد خبر : ۱۴۱۱۲۲۵

مردی که هفت ماه قبل کشتی در حال غرق شدن سویا را نجات داد و این تیم را به قهرمانی لیگ اروپا رساند، الان دنبال کار است چون نتایج ضعیف داخلی باعث شد خوسه لوییس مندیلیبار کارش را در سانچس پیس خوان از دست بدهد.

به گزارش ایلنا، آرسنال که به شکست‌ناپذیری‌اش در این فصل لیگ برتر ادامه داده، در دیدار گروه B لیگ قهرمانان اروپا مقابل مدافع عنوان قهرمانی لیگ اروپا، سویا به دنبال بازگشت به روزهای پیروزی است. تیم میکل آرتتا در روز دوم مسابقات مقابل لانس کم آورد و 2 بر یک شکست خورد در حالی که سویا و پی اس وی آیندهوون به تساوی 2 بر 2 رضایت دادند.

مردی که هفت ماه قبل کشتی در حال غرق شدن سویا را نجات داد و این تیم را به قهرمانی لیگ اروپا رساند، الان دنبال کار است چون نتایج ضعیف داخلی باعث شد خوسه لوییس مندیلیبار کارش را در سانچس پیس خوان از دست بدهد. مربی سابق تیم ملی اروگوئه، دیگو آلونسو معنای واقعی بازی با آتش را در نخستین مسابقه خود حس کرد اما تیمش از بازی با رئال مادرید با تساوی یک بر یک سربلند بیرون آمد. داوید آلابا گل به خودی زد اما دنی کارواخال چهار دقیقه بعد بازی را به تساوی کشاند و اگرچه سرخیو راموس می‌توانست گل پیروزی را به تیم سابقش بزند اما واکنش کپا آریسابالاگا و تیر دروازه مانع از یک اتفاق فوق‌العاده برای راموس شد. این سومین تساوی پیاپی سویا بود که در اولین آنها مقابل تیم هلندی گروه با گل وقت‌های تلف شده پیروزی را از دست داد.

در این فصل، سویا تنها توانسته لاس پالماس و آلمریا را شکست دهد البته میزبان دلخوش است که هر دو پیروزی در مقابل هواداران به دست آمده همان‌ها که انتظار دارند تیمشان به سومین پیروزی در 17 بازی آخرش در لیگ قهرمانان برسد.

بسیاری از صحبت‌های قبل از بازی آرسنال با چلسی درباره دیدار دوباره موریسیو پوچتینو و میکل آرتتا بود اما اتفاقات خود بازی جذاب‌تر بود. پنالتی کول پالمر چلسی میزبان را پیش انداخت و با استفاده از اشتباه داوید رایا گل دوم توسط میخایلو مودریک زده شد که در ژانویه بشدت مورد توجه آرسنال بود. اشتباه روبرت سانچس، دروازه‌بان چلسی دکلان رایس را به گل اول رساند و لئاندرو تروسار که آرسنال به جای مودریک خرید، موفق به زدن گل دوم شد.

توپچی‌ها قبل از تعطیلات بازی‌های ملی منچسترسیتی را شکست دادند در حالی که با باخت مقابل لانس و پیروزی 4 بر صفر مقابل آیندهوون تیم متوسطی در گروه بوده‌اند.

یک امتیاز دربی لندن باارزش بود اما باید به فکر پیروزی در این بازی باشند؛ آرسنال از دسامبر 2016 که تیم آرسن ونگر در سوییس 4 بر یک بازل را شکست داد، در لیگ قهرمانان در خارج از خانه به پیروزی نرسیده. ونگر در اولین و تنها دیدارها با سویا در سال 2007 هم مربی آرسنال بود. توپچی‌ها در لندن 3 بر صفر پیروز شدند اما تیم قدرتمند اسپانیایی در سویل به برد 3 بر یک رسید و هر دو تیم به مرحله حذفی صعود کردند.

 

اخبار تیمی

آلونسو تیم کاملی از مندیلیبار تحویل گرفته که تنها غایبانش آلفونسو پاستور، دروازه‌بان و ماریانو دیاس، مهاجم هستند که برای بازگشت‌شان عجله‌ای نیست. یوسف النصیری هم اواخر بازی با رئال تعویض شد اما احتمالاً دلیلش فقط خستگی بوده و برای بازی امشب آماده می‌شود. اگر این مراکشی به استراحت بیشتری نیاز داشته باشد، رافا میر جایش را می‌گیرد ضمن اینکه بوباکاری سوماره جایش را در خط میانی حفظ می‌کند بعد از آنکه به خاطر بازی‌اش با رئال مورد تمجید آلونسو قرار گرفت.

دروازه‌بان ذخیره یکی از دو غایب بازی آرسنال در زمین چلسی بود چون آرون رمزدیل در جشن تولد فرزندش شرکت کرده بود و رایا آن اشتباهات کودکانه را مرتکب شد. رمزدیل احتمالاً به ترکیب بر می‌گردد تا جورین تیمبر تنها غایب آرسنال برای این بازی باشد.

توماس پارتی و کای هاورتز رقابت دارند تا جای ژرژینیو را در خط میانی بگیرند و گابریل ژسوس اگرچه در بازی غرب لندن بی‌خاصیت بود اما بعید است جای خود را به ادی انکتیه بدهد.

 

ترکیب احتمالی

سویا: نایلند؛ ناباس، گودلی، راموس، آکانیا؛ ساو، سوماره، راکیتیچ؛ لوکباکیو، النصیری، اوکامپوس

آرسنال: رمزدیل؛ وایت، سالیبا، گابریل، زینچنکو؛ اودگارد، رایس، پارتی؛ ساکا، ژسوس، مارتینلی

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز