خبرگزاری کار ایران

شکست استقلال مقابل هوادار در پایان نیمه نیمه اول

asdasd
کد خبر : ۱۴۰۹۵۲۷

نیمه نخست دیدار تیم‌های فوتبال استقلال و هوادار در هفته ششم لیگ برتر با شکست آبی‌پوشان خاتمه یافت.

تیم‌های فوتبال استقلال و هوادار تهران در ادامه مسابقات هفته ششم لیگ برتر در ورزشگاه آزادی به مصاف هم رفتند که نیمه نخست با نتیجه 2 بر یک به سود هوادار به پایان رسید. صائب محبی (5) و ایمان سلیمی (17 - گل به خودی) برای هوادار و کوین یامگا (23 - پنالتی) برای استقلال گلزنی کردند.

ترکیب استقلال: سید حسین حسینی، محمدحسین مرادمند، روزبه چشمی، ایمان سلیمی، سعید مهری، کوین یامگا، زبیر نیک‌نفس، جعفر سلمانی، آرش رضاوند، آرمان رمضانی و مهرداد محمدی.

ترکیب هوادار: علیرضا حقیقی، مهدی عبدی، فریبرز گرامی، صائب محبی، مرتضی منصوری، محمد عباسی، ایوب کلانتری(32 - داریوش شجاعیان)، قائم اسلامی‌خواه، امیرحسین پورمحمد، امین قاسمی‌نژاد و کریم  اسلامی.

داور: بیژن حیدری

دقیقه 5: هوادار از روی ضربه ایستگاهی صاحب موقعیت شد که سیدحسین حسینی توپ اول را گرفت اما در ادامه صائب محبی موفق شد دروازه استقلال را باز کند.

دقیقه 17: هوادار صاحب ضد حمله شد و پاس زمینی به محوطه جریمه استقلال ارسال شد که ایمان سلیمی به اشتباه دروازه خودی را باز کرد.

دقیقه 21: استقلال صاحب خطا شد و بازیکنان این تیم زودتر بازی را آغاز کردند که مهرداد محمدی توسط امیرحسین پورمحمد در محوطه جریمه سرنگون شد تا داور نقطه پنالتی را نشان دهد.

دقیقه 23: کوین یامگا پشت توپ ایستاد و توانست از روی نقطه پنالتی دروازه حقیقی را باز کند تا یکی از گل‌های خورده آبی‌پوشان جبران شود.

دقیقه 26: ضربه ایستگاهی مهرداد محمدی را علیرضا حقیقی به زیبایی دفع کرد.

دقیقه 30: ارسال توپ از روی ضربه ایستگاهی با ضربه سر صاحبی همراه بود که به شکل خطرناکی از بالای دروازه استقلال به بیرون رفت.

دقیقه 33: آرمان رمضانی از روی ارسال توپ گل زد ولی کمک داور پرچم خود را به نشانه آفساید بالا برد.

دقیقه 44: شوت سرکش مهرداد محمدی از کنار دروازه هوادار به بیرون رفت.

دقیقه 3+45: ارسال جعفر سلمانی و ضربه بیرون پای یامگا به شکل خطرناکی از کنار دروازه هوادار راهی اوت شد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز