خبرگزاری کار ایران

مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی؛

استقلال به دنبال جبران مافات در جام دوم؛ خیز متخصص جام حذفی برای صعود به نیمه نهایی

asdasd
کد خبر : ۱۳۵۲۶۳۴

مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی امروز پیگیری خواهد شد.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی ایلنا، سرانجام مرحله یک چهارم نهایی مسابقات جام حذفی فوتبال ایران از راه رسید و تیم‌های راه یافته به این مرحله از مسابقات امروز و فردا به مصاف هم می‌روند و چهار تیم مرحله نیمه نهایی مشخص خواهند شد. در حساس‌ترین بازی‌های ایم مرحله تیم استقلال به مصاف تیم پارس جنوبی جم می‌رود و تیم پرسپولیس هم برابر تیم پیکان صف آرایی می‌کند.  


شنبه ۹ اردیبهشت

پارس جنوبی جم - استقلال/ ساعت ۱۷:۳۰

استقلال تهران که از تیم‌های مدعی قهرمانی لیگ برتر محسوب می‌شود بعد از شکست مقابل پرسپولیس در دربی شانسش را برای فتح لیگ برتر تا حد زیادی از دست داده و احتمالاً از این جا به بعد تمرکز اصلی‌اش روی جام حذفی خواهد بود و برای همین امروز مقابل پارس جم به دنبال پیروزی و صعود به جمع 4 تیم پایانی است.

در طرف مقابل تیم پارس جنوبی جم جایگاه نهم جدول رده بندی لیگ دسته یک را در اختیار دارد و این تیم جنوبی  با حذف تیم دریای بابل در ضیافت پنالتی‌ها میزبان استقلال شد.

تیم‌های  فوتبال  استقلال و پارس جنوبی جم در شرایطی کاملا متفاوت رویاروی یکدیگر قرار می‌گیرند. استقلال با شکستی تلخ در لیگ برتر مقابل پرسپولیس به این بازی می‌آید ولی در مقابل پارس جنوبی در سه مسابقه متوالی در لیگ دسته اول شکست خورده بودند، اما در آخرین بازی خود طلسم‌شکنی کرده و استقلال ملاثانی را ۲  بر یک بردند.

تیم استقلال با عبور از سد تیم‌های تراکتور و ملوان به مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی راه یافت و از آن طرف، تیم  پارس جنوبی توانست تیم‌های  ایمان سبز شیراز  و دریای بابل را شکست بدهد و  در جمع ۴ تیم مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی قرار بگیرد. 

این ۲ تیم در تمام ادوار لیگ برتر و جام حذفی، شش بار به مصاف یکدیگر رفته‌اند که سهم پارس جنوبی جم فقط یک برد است، نکته قابل توجه این است که تا به حال هیچ بازیکنی از تیم جنوبی به استقلال گل نزده است و تک برد این تیم مقابل آبی پوشان با گل به خودی آرمین سهرابیان رقم خورده است.

استقلال به احتمال زیاد یامگا را در این دیدار در اختیار ندارد و این بازیکن در دربی دچار مصدومیت شد. آبی پوشان در صورت عبور از سد پارس جم احتمال تقابل با پرسپولیس در نیمه نهایی را دارند.

 

استقلال ملاثانی- هوادار تهران/ ساعت ۱۸

تیم هوادار بعد از باخت ۶ بر یک مقابل استقلال توانست گل گهرسیرجان را متوقف کند. این تیم در ۵ بازی آخرش در لیگ برتر فقط یک برد به دست آورده و با ۳۰ امتیاز در جایگاه دهم جدول رده بندی قرار گرفته است.  

ساکت الهامی با وجود سابقه کمی که در سرمربیگری در لیگ برتر دارد و چند سالی بیشتر نیست که به عنوان نفر اول نیمکت تیم‌های مختلف ایفای نقش می‌کند موفق شده کار بزرگی انجام دهد و تراکتور تبریز و نساجی مازندران را قهرمان جام حذفی کند و به نوعی در فوتبال ایران متخصص جام حذفی نامیده می‌شود و حالا فرصت دارد تا شانس خود را برای کسب این عنوان با هوادار هم امتحان کند.

شاگردان الهامی در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی با  قرعه آسانی مواجه شدند و باید به مصاف تیم دسته اولی استقلال ملاثانی بروند. آن‌ها می‌خواهند با برد برابر حریف خود به مرحله نیمه نهایی این رقابت‌ها راه یابند.  

در آن طرف، تیم استقلال ملاثانی  با ۳۵ امتیاز در رده دهم  لیگ دسته اول قرار گرفته است. این تیم در ۵ بازی آخرش در لیگ ۲ برد به دست آورده است.

تیم هوادار با برد برابر تیم‌های چادرملو اردکان و مس رفسنجان به مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی راه یافت و از آن طرف، تیم استقلال ملاثانی این تیم برای رسیدن به این مرحله تیم‌های آرمان گهر و مس کرمان را شکست داده است.


 

یکشنبه ۱۰ اردیبهشت

نساجی مازندران – پیکان تهران/ ساعت ۱۷/ ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر

پرسپولیس- گل گهرسیرجان/ ساعت ۱۷:۳۰/ ورزشگاه آزادی تهران

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز