خبرگزاری کار ایران

درخشان: حریفان ایران در جام ملت‌ها اردن و قطر نیستند/ با این برد ها نمی‌توانیم خودمان را فریب بدهیم

asdasd
کد خبر : ۱۴۰۹۲۵۸

پیشکسوت فوتبال عقیده دارد تیم ملی در تورنمنت اردن محک درستی نخورده است.

حمید درخشان در گفتگو با ایلنا در خصوص تقابل روز گذشته تیم ملی ایران مقابل قطر اظهار داشت: به نظرم فارغ از نتیجه بازی و قهرمانی به دست آمده در این تورنمنت ما باید مراقب این باشیم که فریب این بازی‌ها و نتایجش را نخوریم. این دو بازی برای ما نهایتاً می‌تواند دو بازی تمرینی خوب باشد ولی محک جدی برای تیم ملی ما محسوب نمی‌شود. قطر خیلی تیم ضعیفی بود و حتی یک توپ نصفه و نیمه هم نتوانست روی دروازه ما بیاورد، برای همین تیم ملی محک جدی نخورد و نمی‌تواند دستاورد خاصی از این بازی داشته باشد. باز مقابل اردن حداقل 2-3 توپ روی دروازه ما آمد و یک پنالتی به سمت ما زدند. به نظرم به این دیدارها فقط باید به چشم یک بازی تمرینی نگاه کرد و خیلی نباید با نتایجی که در این دیدارها کسب می‌کنیم خودمان را فریب دهیم. ما در جام ملت‌ها دیدارهای جدی و سنگینی داریم که با قطر و اردن قابل مقایسه نیستند.

وی افزود: وقتی تیمی مثل ژاپن با بهترین‌های دنیا بازی می‌کند یعنی برای موفقیت و قهرمانی در جام ملت‌ها برنامه ریزی و دورخیز کرده است و ما به جایش می‌رویم با تیم‌های درجه چندم بازی می‌کنیم و اینها فقط تمرین گلزنی برای ما محسوب می‌شوند. در کدام یک از این بازی‌ها خط دفاعی ما تحت فشار قرار گرفته و محک جدی خورده است؟ ما به بازی‌های سنگین نیاز داریم که تیم ملی تحت فشار قرار بگیرد و خودش را نشان دهد و ایرادها بیرون بزند و در جهت رفع آن تلاش کنیم.

درخشان در پایان یادآور شد: ما اگر انتقادی می‌کنیم از سر دلسوزی است و نه دشمنی، حالا یک عده می‌خواهند بهشان بر بخورد یا نه مسائلی که عنوان شد حقیقت است. با این روند ما به جام ملت‌ها برویم صد در صد مقابل تیم‌های مطرح آسیا به مشکل خواهیم خورد. در این مدت فقط یک بازی تدارکاتی مقابل اروگوئه داشتیم و بقیه تیم‌ها در سطح تیم ملی ما نبودند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز