خبرگزاری کار ایران

مسی را بغل کردم و گفتم خوشحالم با تو هم‌تیمی‌ام

asdasd
کد خبر : ۱۴۰۸۶۷۵

آنخل دی‌ماریا، ستاره باشگاه بنفیکا و تیم ملی آرژانتین، اعلام کرد که پس از کوپا آمه‌ریکا از تیم ملی خداحافظی خواهد کرد و از لیونل مسی به عنوان یکی از بهترین بخش‌های دوران بازی خود نام برد.

به گزارش ایلنا، آنخل دی‌ماریا در مصاحبه‌ با «تودو پاسا» زمان خداحافظی خود از بازی‌های ملی را اعلام کرد.

«کوپا آمه‌ریکا آخرین حضور من در تیم ملی است. پس از این جام از تیم ملی می‌روم. به من شانس حضور در تیم ملی داده شده است و تمام تلاشم را می‌کنم که در آخرین جامی که حضور دارم بدرخشم و با قهرمانی بروم.

من در باشگاهم بنفیکا احساس خوبی دارم. هنوز هم همان حسی را دارم که در ابتدای فوتبالم داشتم. به رویاهایم در فوتبال رسیدم. چیزهایی که کسب کرده‌ام حتی کمی بیشتر از آرزوی مادرم بوده‌اند.

قهرمانی جهان با آرژانتین با همه عنوان‌هایی که کسب کردم فرق داشت. تو با آن در بین همه مردم، حتی غیرفوتبالی‌ها معروف می‌شوی. ما در اروپا هستیم و اولین چیزی که با ما درباره آن صحبت می‌شود جام جهانی است. اولین موضوع صحبت با ما جام جهانی است. لذت‌بخش است. من دخترم را به مدرسه می‌برم و به محض اینکه مرا می‌بینند می‌گویند: «تو قهرمان جهان هستی.»

مسی را بغل کردم و گفتم خوشحالم با تو هم‌تیمی‌ام مسی را بغل کردم و گفتم خوشحالم با تو هم‌تیمی‌ام

هم‌بازی شدن با مسی هم در باشگاه و هم تیم ملی از چیزهایی است که به آن افتخار می‌کنم. از پیوستن مسی به پاری سن ژرمن خیلی خوشحال شدم. در پی اس جی او را در آغوش گرفتم و گفتم: «تنها چیزی که به آن افتخار می‌کنم این است که توانستم با تو در یک باشگاه بازی کنم و هر روز تو را ببینم.»

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز