خبرگزاری کار ایران

هشدار اسپالتی به انگلیس: ایتالیای واقعی را می‌بینید!

asdasd
کد خبر : ۱۴۰۸۱۸۹

لوچیانو اسپالتی پیش از بازی مهم ایتالیا در مرحله مقدماتی یورو 2024 در ومبلی تاکید کرد که بازی فردا شب مقابل انگلیس نشان خواهد داد که تیمش واقعا چه سطحی دارد.

به گزارش ایلنا، ایتالیا در حال حاضر در گروه C مقدماتی با 10 امتیاز از پنج بازی در رده دوم قرار دارد و پشت سر انگلیس با سه امتیاز کمتر قرار گرفته است. اگرچه دو تیم برتر گروه مستقیماً به مسابقات راه پیدا می کنند، ایتالیا خیالش از اوکراین در رتبه سوم راحت نیست، این تیم در حال حاضر با یک بازی بیشتر هم امتیاز با ایتالیا است. بنابراین لاجوردی پوشان از انگیزه بالایی برای پیروزی مقابل انگلیس برخوردار هستند.

اسپالتی که قرار است چهارمین بازی خود را به عنوان سرمربی تیم ملی در ومبلی پشت سر بگذارد، معتقد است که رویارویی با انگلیس آزمون بزرگی برای نمایش سطح این تیم است: "این بازی خیلی چیزها را خواهد گفت. این یک آزمایش است برای اینکه ببینم در کجا هستیم، در چه سطحی هستیم، و به من کمک می کند تا بفهمم طرز فکر ما چگونه است، ما یک بازی ساده نخواهیم داشت. اما ماندن در منطقه آسایش تمام امیدها و رویاهای شما را از بین می برد. برای اینکه راحت باشید، باید موقعیت هایی را تجربه کنید که به شما کمک می کند رشد کنید و خودتان را آزمایش کنید تا بتوانید به سطح بالاتری برسید."

هشدار اسپالتی به انگلیس: ایتالیای واقعی را می‌بینید!

وقتی از اسپالتی پرسیده شد که او چه انتظاری از تیمش دربازی سه شنبه شب دارد، پاسخ داد: "نگرش ما این است که به خانه حریف برویم و تهاجمی بازی کنیم. ما می‌خواهیم به آنجا برویم و نشان دهیم که تاریخ، پتانسیل و ارزش‌های خود را داریم. خواهیم دید چه تیمی در زمین بهتر است."

ویدئوهایی از جان‌لوئیجی بوفون که در پایان جلسه تمرینی خود در روز دوشنبه به تیم انرژی و هیجان می دهد، در بین هواداران در شبکه های اجتماعی دست به دست می شود و اسپالتی معتقد است که این هیجان نشان دهنده سطح حرفه ای بودن در اردو است: "این بخشی از رویکرد حرفه ای ما در تیم است، در این تیم حرفه ای گری و اشتیاق وجود دارد. این وضعیت نشان می دهد که آنها ذهنیت درستی برای این مسابقه دارند. در 15 روز گذشته دیدم که رمز موفقیت، اعتماد به نفس است و کلید پشت احساس اعتماد به نفس، آمادگی است."

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز