خبرگزاری کار ایران

راستینه: از امروز به فکر نباشیم نتایج قابل قبولی را کسب نمی‌کنیم

asdasd
کد خبر : ۱۴۰۷۶۶۵

رئیس کمیته تربیت بدنی مجلس شورای اسلامی با انتقاد از نتایج به دست آمده در بازی‌های آسیایی هانگژو گفت: نتایج حاصل شده به درستی از ضعف‌ها پرده برداشت؛ لذا باید از همین الان برای کسب سهمیه المپیک و حضور اثربخش در المپیک برنامه ریزی کنیم.

به گزارش ایلنا احمد راستینه در گفت‌وگویی، با اشاره به نتایج بازی‌های آسیایی هانگژو گفت: دستاوردهای هانگژو از بعد حضور جوانان و چهره‌های جوان کشور در رشته‌های مختلف قابل تقدیر است اما ما یک پله نسبت به بازی‌های آسیایی دوره قبل سقوط کردیم؛ به طوری که ۲۰ مدال طلا به ۱۳ مدال طلا رسید و از جایگاه ششم به هفتم تنزل پیدا کردیم.

وی افزود: این نشان می‌دهد که در دو سه سال گذشته برای حضور در بازی‌های آسیایی برنامه ریزی قابل قبولی انجام نشده است. ما تذکرات پی در پی در خصوص ضعف نظارت و عملکرد وزارت ورزش داشتیم که امیدواریم آقای هاشمی وزیر جنگ ورزش به این موارد توجه کند.

سخنگوی کمیسیون فرهنگی بیان کرد: بازی‌های هانگژو نشان داد که باید به صورت جدی برای حل مشکل فدراسیون‌ها و فعالسازی آنها و توجه به ارتقاء ساختار کشور ورود کرد و نگرش جدیدی داشت. از طرف دیگر با توجه به مشخص شدن ضعف‌ها باید برنامه ریزی درست و دقیقی برای کسب سهمیه المپیک و حضور اثربخش در المپیک داشت؛ چون اگر از امروز به فکر نباشیم نتایج قابل قبولی را کسب نمی‌کنیم.

راستینه در پایان گفت که قطعا جلسه‌ای با وزیر ورزش برگزار خواهد شد تا ضمن ارزیابی نتایج هانگژو آسیب شناسی صورت گرفته و نظرات خود را برای حضور موثر در المپیک به وزیر بگوییم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز