خبرگزاری کار ایران

وضعیت عجیب گل گهر و راهی که از لیگ برتر جدا شد!

asdasd
کد خبر : ۱۴۰۷۴۰۲

تیم گل گهر سیرجان به خاطر برنامه ریزی لیگ برتر چالش جدیدی را تجربه می‌کند.

به گزارش ایلنا، تیم فوتبال گل گهر که در هفته هفتم لیگ برتر به مصاف پرسپولیس رفت، پس از یک روز استراحت تمرینات خود را در تهران از سر گرفت.

شاگردان مارینوس اوزونیدیس طبق برنامه ریزی انجام شده قرار است فردا در دیداری دوستانه به مصاف شاهین تهران بروند.

گل گهرسیرجان اگرچه مانند سایر تیم‌های لیگ برتر باید تعطیلی مسابقات را تحمل کند اما نماینده سیرجان در برنامه ریزی جدید دچار مشکلی جدی شده که قطعا روی روند آماده سازی این تیم تاثر منفی بیشتری نسبت به سایر تیم‌ها خواهد داشت.

درحالیکه مسابقات هفته ششم، سه شنبه آینده آغاز می‌شود و تیم‌های لیگ برتری یک بازی رسمی را پشت سر می‌گذارند اما گل گهر به دلیل حضور سپاهان در لیگ قهرمانان آسیا، با قرعه استراحت اجباری مضاعف مواجه است! به این ترتیب گل گهر تنها تیمی خواهد بود که بازی رسمی ندارد و باید شرایط بازیکنان را فقط با تمرین و بازی دوستانه حفظ کند.

البته این تمام ماجرا نیست چرا که گل گهر نمی‌تواند با توجه به برنامه ریزی انجام شده، حریف تدارکاتیِ لیگ برتری داشته باشد و در کنار این ماجرا پیدا کردن حریفی از لیگ یک، لیگ 2 و حتی لیگ 3 نیز برای این تیم تبدیل به کاری سخت و یک چالش جدی شده چون این تیم‌ها نیز درگیر مسابقات خودشان هستند!

این اتفاق که اعتراض مسئولان گل گهر به سازمان لیگ را به همراه داشته، باعث تعجب مارینوس اوزونیدیس نیز شده است اما به هرحال او متوجه شده چاره‌ای جز تحمل این دوران ندارد. 

طبق برنامه، بازی رسمی بعدی گل گهر، روز ششم آبان مقابل هوادار خواهد بود و سرمربی یونانی این تیم باید تا این بازی خانگی، بازیکنان را بر اساس تمرین و بازی با حریفی از لیگ‌های پایین‌تر، آماده استارت مجدد در لیگ برتر کند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز