خبرگزاری کار ایران

یان رایت: طرفدار یونایتد نیستم اما از اونانا می‌ترسم!

asdasd
کد خبر : ۱۴۰۶۳۱۷

یان رایت، اسطوره آرسنال، می گوید فرم آندره اونانا ترسناک است و اگر قرار بود به عنوان بازیکن کنار بازی کند، برایش استرس زا بود.

به گزارش ایلنا، آندره اونانا بعد از اینکه در تابستان از اینتر به منچستریونایتد آمد تا جای داوید دخه آ را پر کند، یک فرم کابوس وار را در این تیم سپری کرده است. اشتباه های متعدد در مهار توپ و خروج های حساب نشده اش، یکی از عوامل مهمی است که یونایتدها امروز در رده دهم جدول لیگ برتر قرار دارند، جایگاهی که طرفداران این تیم را که خود را برترین باشگاه جهان می دانند، حسابی خشمگین کرده است.

رایت در جدیدترین برنامه اش در پادکست "استیک تو فوتبال" با روی کین در مورد اونانا صحبت کرده است. او گفت:" وقتی به اشتباهاتش نگاه می کنید، خدای من ، امیدوارم او ذهنیت لازم برای عبور از این دوره را داشته باشد. من حتی هوادار منچستر نیستم و از او می ترسم، زیرا اشتباهات زیادی مرتکب می شود . اگر تیم دو گل بزند باز هم باید نگران باشد که سه گل نخورد. بازی کردن با او در حال حاضر باعث ترس من می شود. در بازی زمینی خوب است و خوب پاس می دهد، اما در رفتارش به نظر نمی رسد که اثری از بهتر شدن باشد. اعتماد به نفس بیرونی اونانا در طول بازی یک نمایش است.

یان رایت: طرفدار یونایتد نیستم اما از اونانا می‌ترسم!

روی کین هم به شوخی گفت:" منچستریونایتد باید به عنوان بازیکن آزاد، به دخه آ التماس کند که برگردد. اونانا خوب نیست، شروع بسیار ضعیفی بود. ما در مورد پست مهمی در باشگاه حرف می زنیم. دروازه بان در منچستریونایتد یک شخصیت بسیار بزرگ است، با اشتباهات جزیی می شود کنار آمد اما او شش، هفت، هشت اشتباه بزرگ منجر به گل داشته است . این یک شروع عالی نبود، یک راه طولانی است. ما دروازه بانانی در یونایتد داشتیم که شروعی دشوار داشتند و بعد دروازه بان های خوبی شدند، اما به نظر می رسد راهی برای او وجود نداشته باشد."

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز