خبرگزاری کار ایران

کشتی آزاد قهرمانی جهان| آبروداری سیداکوف و عثمانوف برای روس‌ها/ ایران درآستانه تکرار نایب ‏قهرمانی

کد خبر : ۱۴۰۵۶۸۳

روس‌ها که از آمادگی سال‌های گذشته خود به دور هستند با طلای زائوربک سیداکوف و احمد عثمان آبروداری کردند، سهم آنها در جهانیِ قبل از المپیک همین دو طلا بود.

به گزارش ایلنا، سه روز برگزاری مسابقات کشتی آزاد قهرمانی جهان، دو مدال طلا برای روسیه، سه مدال برای آمریکا، و همچنین سه نشان برای ایران، صربستان و قزاقستان داشته است.

با نتایج رقم خورده در مسابقات دو وزن پایانی، نه ایران و نه آمریکا و روسیه دیگر فینالیست ندارند و کار خود را با همین میزان خاتمه خواهند داد.

به لحاظ تیمی که امتیاز روس‌ها در جدول نهایی محاسبه نخواهد شد و آمریکا زودهنگام قهرمانی مسابقات را از آن خود کرده است. این تیم در پایان رقابت‌های 8 وزن، با 125 امتیاز در صدر است و ایرانِ 94 امتیازی در آستانه تکرار نایب‌قهرمانی سال گذشته‌اش است. قزاقستان با 70، گرجستان با 65 و ژاپن با 61 امتیاز در جایگاه های سوم تا پنجم قرار دارند.

روس‌ها که نزدیک به دو سال از شرکت در مسابقات محروم بودند، در این رقابت‌ها از سال‌های اوج و اقتدار خود فاصله زیادی داشتند و بعد از باخت ستارگان‌شان از جمله سعدالله‌اف، اوگویف، گادژی ماگمادوف و... با طلای سیداکوف و عثمانوف آبروداری کردند.

رده بندی نفرات برتر این مسابقات تا این جای کار به شرح زیر است:

57 کیلوگرم: 1- استوان میچیچ (صربستان) 2- ری هیگوچی (ژاپن) 3- زلیم خان آباکاروف (آلبانی) و آرسن هاراتونیان (ارمنستان) 5- میرامبک کارتبای (قزاقستان) و زائور اوگویف (روسیه)

61 کیلوگرم: 1- ویتالی آروجایو (آمریکا) 2- عباس گادژی ماگومدوف (روسیه) 3- تایربک ژوماشبک اولو (قرقیزستان) و شوتا پارتنادزه (گرجستان) 5- کودای اوگاوا (ژاپن) و والنتین بلیاستسکی (اوکراین)

70 کیلوگرم: 1- زاین رترفورد (آمریکا) 2- امیرمحمد یزدانی (ایران) 3- رمضان رمضان اف (بلغارستان) و آرمن آندرسیان (ارمنستان) 5- ارنظر آکماتالیف (قرقیزستان) و آبهیمانیو (هند)

74 کیلوگرم: 1- زائوربک سیداکوف (روسیه) 2- کایل دایک (آمریکا) 3- ختیگ تسابولوف (صربستان) و دایچی تاکاتانی (ژاپن) 5- توران بایراموف (آذربایجان) و گئورگیس کوگیومتدیس (یونان)

79 کیلوگرم: 1- احمد عثمان اف (روسیه) 2- ولادمیر گامکرلیدزه (گرجستان) 3- محمد نخودی (ایران) و واسیل میخایلوف (اوکراین) 5- بولات ساکایف (قزاقستان) و اورخان عباس اف (آذربایجان)

86 کیلوگرم: 1- دیوید تیلور (آمریکا) 2- حسن یزدانی (ایران) 3- مایلز ناظم امینه (سن مارینو) و عظمت دولتبیکوف (قزاقستان) 5- جاوریل شاپیف (ازبکستان) و ماگومد شاریپوف (بحرین)

92 کیلوگرم: 1- رضابک آیتموخان (قزاقستان) 2- عثمان نورماگمدوف (آذربایجان) 3- فیض اله آکتورک (ترکیه) و زاهید والنسیا (آمریکا) 5- میریانی مایسورادزه (گرجستان) و آرش یوشیدا (ژاپن)

125 کیلوگرم: 1- امیرحسین زارع (ایران) 2- گنو پتریاشویلی (گرجستان) 3- طاها آکگول (ترکیه) و میسون پاریس (آمریکا) 5- دانیل لیگتی (مجارستان) و عبداله کوربانوف (روسیه)

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز