خبرگزاری کار ایران

برای موفقیت باید استراتژی داشت؛

ما اوت شدیم قطر قهرمان هانگژو!

asdasd
کد خبر : ۱۴۰۴۰۵۰

قطر قهرمان هندبال هانگژو شد و ژاپن قهرمان بانوان و حسرتش به دل هندبال ایران ماند .

به گزارش ایلنا، از بانوان انتظاری نمی رود اگرچه همین الان در فوتبال و در والیبال ما کم کم حرف برای گفتن در آسیا داریم ولی در کبدی فقط برای طلای بازیهای آسیایی بانوان ما می جنگند .

چرا در هندبال نه بانوان و نه آقایان به جمع ۴ تیم نهایی هم نمی آیند؟ دکتر علیرضا پاکدل مردی از جنس هندبال و تحصیلکرده و الان هم نزدیک دو دوره است رئیس فدراسیون هندبال از پاکدل انتظار نداشتیم تیم هندبال را قهرمان بازیهای آسیایی کند ولی انتظار هم نداشتیم تیم پر نوسان ما اوت شود . پاکدل که در این ۶ ماه آخر تلاش کرد هندبال را به بازیهای آسیایی برساند چرا بعد از جاکارتا که اصلا حضور نداشتیم یک برنامه ۵ ساله تبیین نکرد تا امروز اینگونه جامعه هندبال سرافکنده نباشد. 

چگونه است که در ژیمناستیک با وجود غول های جهانی در شرق آسیا و قزاق ها و قرقیزها ما اولین مدال نقره را می گیریم و چگونه است که تیم واترپلو ما برای دومین دوره پیاپی به نیمه نهایی می رسد ولی هندبال با این همه استعداد حسرت به دل مان گذاشت ؟! به ۴ سال بعد فکر کنیم از امروز. استراتژی تعریف کنیم که چی می خواهیم لیگ باید احیا شود فدراسیون باید  به شهرهای هندبال خیز مثل سبزوار...مثل اراک ...مثل ساری...مثل شهرهای استان فارس ...یاسوج...مشهد و...کمک کند. همه ی آن کمک مالی نیست.

رایزنی با نمایندگان مجلس و استانداران و کارخانجات بزرگ . یک اتاق فکر از بزرگان تشکیل بدهیم و اگر قرار به مربی خارجی است یک مربی درجه یک بیاریم.  نه این مربی که نتوانست با بچه ها ارتباط بگیرد .

به هر حال خداقوت به کادر فنی و بازیکنان و مدیریت فدراسیون  ولی اگر بنا بر موفقیت است از همین امروز با برنامه شروع کنیم.

سیدرضا فیض آبادی

روزنامه نگار

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز