خبرگزاری کار ایران

یانوچ: ایران هیچ‌گاه تسلیم نمی‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۴۰۳۶۸۹

پاسور تیم ملی والیبال جمهوری چک گفت: لحظاتی از دیدار برابر ایران، داوران رای به سود یکی از دو تیم می‌دادند و پس از آن سعی می کردند رای خود را به سود تیم مقابل عوض کنند. از این نظر کمی دچار آشفتگی بودند. بایستی واضح‌تر عمل می‌کردند چرا که برخی از تصمیمات ناواضح آن‌ها برای جو بازی خوب نبود.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی فدراسیون والیبال، تیم ملی والیبال ایران در چهارمین دیدار خود در مسابقات انتخابی المپیک به مصاف جمهوری چک رفت و سه بر یک مغلوب حریف شد.

یاکوب یانوچ بازیکن شماره 18 تیم ملی والیبال جمهوری چک پس از دیدار مقابل ایران اظهار کرد: بازی بسیار سختی بود. فکر می‌کنم در دو ست نخست عملکرد خوبی داشتیم. هرچند که ست سوم را واگذار کردیم اما توانستیم به بازی برگردیم. ایران تیمی است که هیچگاه تسلیم نمی شود و این موضوع، کار را برای ما دشوار کرده بود.

وی با تاکید بر این که در دو ست نخست با سرویس و دفاع‌های خوب پیروز شدند، تصریح کرد: در ست‌های ابتدایی در دفاع روی تور بسیار موفق عمل کردیم. در دو ست پایانی بازی نیز شاهد مبارزه هر دو تیم بودیم و خوشحالم که توانستیم در نهایت پیروز این دیدار باشیم.

وی در خصوص عملکرد داوران این دیدار نیز عنوان کرد: لحظاتی از دیدار داوران رای به سود یکی از دو تیم می‌دادند و پس از آن سعی می کردند رای خود را به سود تیم مقابل عوض کنند. از این نظر کمی دچار آشفتگی بودند. بایستی واضح‌تر عمل می‌کردند چرا که برخی از تصمیمات ناواضح آن‌ها برای جو بازی خوب نبود. این اتفاقات باعث توقف جریان بازی می‌شد که برای هیچ یک از دو تیم خوب نبود. چرا که از نظر روانی تیم ها را دچار بهم ریختگی می‌کرد. درست است که داوران نیز مانند همه انسان‌ها اشتباهاتی دارند اما امیدوارم در بازی بعدی عملکرد بهتری از خود به نمایش بگذارند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز