خبرگزاری کار ایران

اسفندیار: روسفید شدیم

اسماعیل‌نژاد: امیدوارم خوب ریکاوری کنیم

asdasd
کد خبر : ۱۴۰۱۰۵۰

بازیکن تیم ملی والیبال ایران می‌گوید مدال قهرمانی بازی‌های آسیایی را به مردم تقدیم می‌کند.

به گزارش ایلنا، امین اسماعیل نژاد ملی پوش والیبال ایران بعد از قهرمانی در نوزدهمین دوره بازی های آسیایی چین در هانگژو و دشت اولین مدال طلای کاروان ایران گفت: خداراشکر بعد از این همه تلاش به مدال طلا رسیدیم. این مدال خوشرنگ را به همه مردم ایران تقدیم می‌کنم و امیدوارم با روحیه خوبی که داریم در مسابقات انتخابی المپیک شرکت کنیم و نتایج خوبی بگیریم.

او همچنین گفت: خوشبختانه یا متاسفانه چینی‌ها تماشاگران خوبی دارند و در امتیازگیری عقب یا جلو باشند، تیم شان را تشوق می‌کنند. پرواز سختی داریم و نزدیک به یک روز در راه هستیم و تنها ۲ روز قبل مسابقات به برزیل می رسیم و امیدوارم خوب ریکاوری کنیم و در بازی اول با شرایط خوب وارد زمین شویم.

اسفندیار: روسفید شدیم

همچنین امیرحسین اسفندیار بعد از کسب مدال طلای بازی های آسیایی هانگژو اظهار داشت: بچه ها برای این‌ تورنمنت تلاش زیادی کردند. متاسفانه یکسری‌ کم‌لطفی می‌کنند. برای ما هر تورنمنتی مهم است. نظر کمیته ملی المپیک و فدراسیون والیبال این بود ایران با تیم اصلی‌اش وارد این مسابقات شود چون مدالش برای کاروان خیلی مهم بود. 

وی افزود: خدا را شکر که توانستیم روسفید شویم و با مدال طلا مسابقات را تمام کنیم. فکر می‌کنم اولین مدال طلای کاروان‌ را والیبال گرفت. امیدوارم این مدال های طلا برای کاروان ایران ادامه‌دار باشد. 

بازیکن تیم ملی والیبال عنوان کرد: این مدال برای ما هم خیلی خوب بود و باعث شد با روحیه بالا به برزیل سفر کنیم و آماده مسابقات انتخابی المپیک شویم. امشب باید راهی برزیل شویم و ان‌شاءالله که آنجا سهمیه را کسب کرده و کار را یکسره‌ کنیم. 

اسفندیار در خصوص شانس ایران‌ برای کسب سهمیه‌ المپیک در برزیل‌ گفت: ما با تمام توانمان می رویم و دنبال بهترین نتیجه هستیم. به قول خودمان صدمان را می گذاریم تا بتوانیم برای سال بعد با خیال راحت تری والیبال بازی کنیم. 

وی در پایان در خصوص برنامه خودش هم گفت: همانطور که قبلا گفتم بعد از مسابقات برزیل ۴- ۵ روز وقت‌ دارم که به چین برگردم. چینی ها جمعیتشان زیاد است و به والیبال هم علاقه زیادی دارند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز