خبرگزاری کار ایران

خبر خوش درباره پنجره نقل و انتقالات استقلال

asdasd
کد خبر : ۱۴۰۳۱۴۸

فرشید سمیعی گفت: امروز مبلغ بدهی به باشگاه شاهین بوشهر پرداخت شد و فیش واریزی در سامانه فدراسیون جهانی فوتبال بارگذاری شد.

به گزارش ایلنا، پس از شکایت باشگاه شاهین بوشهر به دلیل عدم پرداخت حق رشد مهدی قایدی و محمد محبی، پنجره نقل و انتقالاتی استقلال بسته شد و به همین دلیل آبی ها نتوانستند که قرارداد گوستاوو بلانکو را در سازمان لیگ ثبت کنند.

حالا عضو هیئت مدیره استقلال از پرداخت این مبلغ ناچیز به باشگاه بوشهری خبر می دهد. او همچنین اعلام کرد که به زودی پنجره آبی ها باز می شود.

فرشید سمیعی در گفتگو با برنامه فوتبال برتر گفت: امروز مبلغ بدهی پرداخت شد و فیش واریزی در سامانه فدراسیون جهانی فوتبال بارگذاری شد و فیفا تأییدیه را دریافت خواهد کرد. 

او در مورد میزان رقم این بدهی نیز اضافه کرد: مبلغ آن کمتر از 300 میلیون تومان بود و احتمالا فردا و پس از تأییدیه فیفا پنجره ما باز می شود.

عضو هیئت مدیره آبی ها می گوید: ما مدارک را بارگذاری می کنیم و فیفا از باشگاه شاهین تأییدیه دریافت مبلغ را می گیرد و سپس پنجره نقل و انتقالاتی ما باز می شود و اگر اتفاق خاصی رخ ندهد پنجره فردا باز می شود.

سمیعی در پایان نیز تأیید کرد که پس از ثبت قرارداد گوستاوو بلانکو او می تواند در جدال برابر مس رفسنجان برای استقلال بازی کند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز