خبرگزاری کار ایران

فنونی زاده: امیدوارم آشتی کنان خطیر و نکونام فرمالیته نباشد/ هیچ وقت شاهد چنین شرایطی را در استقلال ندیده بودم

asdasd
کد خبر : ۱۴۰۲۴۰۴

پیشکسوت استقلال در مورد وضعیت این تیم در لیگ برتر و آشتی کنان خطیر و نکونام صحبت کرد.

مهدی فنونی زاده در گفتگو با ایلنا در خصوص اتفاقات اخیر استقلال و حل اختلافات میان علی خطیر و جواد نکونام اظهار داشت: از علیرضا دبیر و فدراسیون کشتی تشکر می‌کنم که بانی این اتفاق خوب شدند ولی باید دید این حل اختلافات به صورت عمقی و ریشه‌ای صورت گرفته یا اینکه صرفاً در رودربایستی یک عکسی با هم انداختند. امیدوارم این آشتی کنان فرمالیته نباشد و در عمل هم ببینیم این دو نفر همراه و هم دل شده‌اند و دیگر شاهد درگیری و جنگ اعصاب در مجموعه نباشیم.

وی افزود: واقعاً وقتش رسیده بود یک نفر آستین بالا بزند و اختلافات داخلی استقلال را پایان دهد چون کار داشت به جاهای باریک کشیده می‌شد و ادامه این روند به شکستن حرمت‌ها کشیده می‌شد. این اتفاق زیبنده باشگاهی مثل استقلال نیست. من یادم نمی‌آید چنین موردی را در استقلال پیش از این به این شکل دیده باشم. مثلاً امیر قلعه‌نویی و واعظ آشتیانی اختلاف داشتند ولی تا پایان فصل حتی یک صحبت هم علیه هم نداشتند یا فرهاد مجیدی با احمد مددی مشکل داشتند ولی به این شکل آن را علنی نکرده بودند. این اتفاقات در شأن باشگاه استقلال نبود.

پیشکسوت استقلال در مورد شرایط این تیم هم توضیح داد: فعلاً مسابقات لیگ تعطیل است ولی مشکلات مالی دارد اثر منفی روی تیم و بازیکنان می‌گذارد و این اثرش را ممکن است در بازی‌های آینده و دربی بگذارد. حل اختلافات داخلی قدم اول بود ولی در ادامه باید فکری برای حل مشکلات مالی صورت بگیرد. تیم نقل و انتقالات خوبی نداشته و حالا بازیکن جدیدی که قرار است اضافه شود باید دید از لحاظ کیفی در چه سطحی است. استقلال تا کنون خوب نتیجه گرفته است و حیف است که به این تیم رسیدگی نشود و خراب شود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز