خبرگزاری کار ایران

بازی‌های آسیایی ۲۰۲۲ هانگژو؛

ترفند جالب رئیس هندبال برای صعود تیم ملی/ معادلات را اشتباه گفتند

asdasd
کد خبر : ۱۴۰۱۲۹۵

رئیس فدراسیون هندبال به بازیکنان این تیم نگفته بود که با تساوی برابر عربستان هم به مرحله بعد بازیهای آسیایی صعود می کنند.

به گزارش ایلنا، علیرضا پاکدل رئیس فدراسیون هندبال بعد از صعود ایران به مرحله یک چهارم نهایی بازی های آسیایی با تساوی برابر عربستان و به دلیل تفاضل گل بهتر گفت: واقعا بازی خیلی سنگین و پر فشاری بود. هر تیمی برنده می شد صعودش قطعی بود. حقیقتا قبل از بازی تاکید کرده بودم که بچه ها متوجه نشوند با تساوی هم می توانند صعود کنند تا تیم برای برد به زمین برود. شاید همین اتفاق هم کمک کرد تا به نتیجه دلخواه برسیم.

او افزود: این گروه مرگ بود. ضمن اینکه ما هم چند بازیکن کلیدی مان را نداشتیم. این تیم ۱۳ بازیکن دارد که برای اولین بار رقابت های بازی های آسیایی را تجربه می کنند. خدا را هزار بار شکر با دعای خیر مردم به دور بعد صعود کردیم. در ادامه کار سختی داریم اما بدون امید نیستیم. ما اینجا آمدیم تا بجنگیم.

رییس فدراسیون هندبال درباره حضور بازیکنان جوان در ترکیب تیم و اینکه نسل طلایی هندبال در حال ساخته شدن است، خاطرنشان کرد: من به شما قول می دهم که آینده برای هندبال است. ضمن اینکه ما نسل طلایی حتی پشت سر این تیم داریم. تیمی که در نوجوانان آسیا نایب قهرمان شد و در نبرد جهانی به یک هشتم رسید. دخترانی که در آسیا مقام آوردند و در جهانی به یک هشتم رسیدند.

پاکدل ادامه داد: پشت این تیم هم بازیکنانی داریم مثل همین بازیکنانی که تزریق شدند و اگر بخواهم نام ببرم مهران رهنما، محمدرضا کاظمی، رضا یادگاری و یونس آثاری هستند که برای ایران تلاش می کنند. شما شک نکنید که آینده برای هندبال ایران است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز