خبرگزاری کار ایران

صدیقی: سطح بازی‌های آسیایی ووشو از مسابقات جهانی هم بالاتر است

asdasd
کد خبر : ۱۴۰۰۷۲۷

رئیس فدراسیون ووشو با اشاره به مسابقات این رشته ورزشی تاکید داشت که سطح فنی مسابقات ووشو در هانگژو بالاتر از رقابت های قهرمانی جهان است.

به گزارش ایلنا، امیر صدیقی پس از پیروزی شهربانو منصوریان و یوسف صبری گفت: «مسابقات از روز گذشته آغاز شد و رقابت اعضای تیم ما هم همینطور؛ دیروز احسان پیغمبری موفق نبود ولی ساندا کارهای ما بازی‌های خودشان را بردند و راهی مرحله بعد شدند. امروز هم دو تا ساندا کار ما به رقابت با رقبای خود پرداختند که منصوریان رقیبش را مقتدرانه شکست داد و مدال برنزش قطعی شد. یوسف صبری هم نمایشی خوبی داشت و حریف خود را اقتدار شکست داد. امیدوارم هر چه جلوتر می‌رویم بچه‌ها پر قدرت‌تر ادامه بدهند و نتایج درخشانی به دست بیاورند.

صدیقی درباره آمادگی ووشوکاران به خصوص یوسف صبری گفت: «واقعا بچه‌ها خیلی زحمت کشیده‌اند. البته باید رقبای‌شان را هم ببینیم. همه رقبا خوب هستند. سطح بازی‌های آسیایی در این رشته ورزشی بالاترین سطح در جهان است. تمام فدرت‌های ووشو جهان در آسیا جمع شده‌اند. خود چین هم که میزبان است حساب ویژه‌ای روی مدال‌های این رشته باز کرده است.

رئیس فدراسیون ووشو درباره محسن محمد سیفی و اینکه همه از او انتظار مدال دارند هم حرف زد و ادامه داد: انتظار از محسن خیلی زیاد است. او بازیکن با تجربه‌ای است و از لحاظ فنی بسیار با تجربه است. رقیب روز گذشته محسن واقعاً سرسخت بود چه از لحاظ جسمی و چه از لحاظ فنی. شک ندارم اگر قرعه‌اش به محسن نمی‌خورد و در یک طرف دیگر جدول بود قطعاً می‌توانست تا پای فینال هم بیاید.»

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز