خبرگزاری کار ایران

شوخی جالب ستاره آرسنال با منچستریونایتد

asdasd
کد خبر : ۱۳۹۹۵۳۹

گابریل ژسوس می‌گوید آرسنال با برد مقابل منچستریونایتد برای بازگشت به لیگ قهرمانان اروپا خیلی خوب آماده شد.

به گزارش ایلنا، گابریل ژسوس، گلزن آرسنال در بازی آیندهوون، پیروزی مقابل منچستریونایتد در اوایل این ماه را به عنوان یک "گرم کردن خوب" در بازگشت توپچی‌ها به لیگ قهرمانان اروپا عنوان کرد.

ژسوس فصل گذشته پس از مصدومیت زانویش در جام جهانی بیش از سه ماه از میادین دور بود و تا ماه مارس به لیگ برتر بازنگشت. او همچنین شروع این فصل را به دنبال یک عمل جراحی جزئی زانو از دست داد.

تیری آنری، کاپیتان سابق آرسنال، در مورد وضعیت زانوی ژسوس از او پس از بازی مقابل آیندهوون سوال کرد. آنری به عنوان کارشناس شبکه سی‌بی‌اس اسپورت گفت:"می‌توانی برای بینندگان برنامه توضیح بدهی که آسیب دیدگی و تماشای بازی تیم از دور چقدر سخت است اما به خوبی پیش رفتی و گل هم زدی. به خصوص گلی که من دوستش دارم، گلی است که در مقابل منچستریونایتد زدی، وقتی مدافع مقابل را کنار گذاشتی و به توپ ضربه زدی. می‌توانی روند بازگشت از آن مصدومیت را توضیح بدهی؟"

ژسوس در مورد بازی منچستریونایتد پاسخ داد:"به نظر می‌رسد گرم کردن خوبی بود، نه؟ خیلی سخت است، شما بازی کرده‌اید و می‌دانید. در دوران حرفه‌ای مصدومیت‌هایی داشتم و همیشه زمان بدی بود اما بدیهی است که سعی کردم در ذهنم قوی باشم تا هر چه سریعتر و قوی تر برگردم. بگویم که تماشای آن آسان نیست، می‌خواهید همیشه بازی کنید ولی در پایان باید به سراغ چالش بروید. زندگی همین است، زندگی فوتبالیست‌ها اینگونه است و همچنین، بله، گل زدن خوب است، من عاشق گل زدن هستم، تلاش می‌کنم. گل خوبی مقابل یونایتد بود، در نهایت اولین گل [این فصل] و دوباره، ما خوب بازی کردیم و بازی را بردیم، این مهمترین چیز است."

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز