خبرگزاری کار ایران

رسمی: گابریل ژسوس به آرسنال پیوست

asdasd
کد خبر : ۱۲۵۰۷۶۰

آرسنال امضای قرارداد با گابریل ژسوس را تکمیل کرد.

به گزارش ایلنا، باشگاه آرسنال به صورت رسمی تایید کرد گابریل ژسوس با قراردادی بلندمدت از منچسترسیتی به خدمت گرفته شد.

سایت رسمی باشگاه آرسنال با اعلام این خبر نوشت: "این مهاجم 25 ساله با تثبیت خود به عنوان یکی از مهاجمان برجسته لیگ برتر در فصل های اخیر به ما می پیوندد. او در 5 فصل حضورش در منچستر در 236 بازی در تمامی رقابت ها 95 گل به ثمر رساند.

گابریل چهار بار قهرمان لیگ برتر، جام حذفی و سه بار جام اتحادیه را به دست آورده است. او یک بازیکن ثابت در تیم ملی برزیل است و از زمانی که اولین بازی ملی کامل خود را برای کشورش در سپتامبر 2016 انجام داد، 56 بازی انجام داده و 19 بار گلزنی کرد. او یکی از اعضای تیمی بود که در سال 2019 قهرمان کوپا آمریکا شد. گابریل در طول دوران حرفه ای بین المللی خود همچنین مدال طلای بازی‌های المپیک 2016 ریو را به دست آورده و در جام جهانی 2018 نیز حضور داشته است.

مدیر فنی باشگاه، ادو گفت: ما خوشحالیم که انتقال گابریل را تضمین کرده‌ایم. همه کسانی که فوتبال را خوب می‌شناسند، ویژگی های گابریل ژسوس را می شناسند. گابریل بازیکنی است که مدت‌هاست ما او را تحسین می‌کنیم. او 25 سال دارد و یک ملی‌پوش برزیلی است که به طور مداوم نشان داده که بازیکنی در سطح بسیار بالایی است. همه ما از گابریل به آرسنال استقبال می کنیم."

میکل آرتتا افزود: "من بسیار هیجان زده هستم. باشگاه کار فوق العاده ای برای جذب بازیکنی در این سطح انجام داده است. من شخصاً گابریل را به خوبی می شناسم و همه ما او را از زمان حضورش در لیگ برتر و واقعاً موفق بودن اینجا می شناسیم. این موقعیتی است که برای مدت طولانی در رادار ما بوده و ما موفق شده ایم بازیکنی را بدست آوریم که همه می خواستیم، بنابراین من واقعا خوشحالم."

گابریل پیراهن شماره 9 را بر تن خواهد کرد و به زودی برای تمرینات پیش فصل به تیم توپچی ها ملحق خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز