خبرگزاری کار ایران

حدادیان: دوست نداریم نیمار محروم شود/ کنفدراسیون فوتبال آسیا باید درباره حضور تماشاگران نظر بدهد

asdasd
کد خبر : ۱۳۹۸۸۸۷

حدادیان: دوست نداریم نیمار محروم شود!/ کنفدراسیون فوتبال آسیا باید درباره حضور تماشاگران نظر بدهد

به گزارش ایلنا، رضا حدادیان در مورد پیروزی نساجی مقابل مومبای سیتی هند در نخستین بازی مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا، اظهار داشت: بازی بسیار خوبی بود و با یک تفکر حرفه‌ای توانستیم سه امتیاز را بگیریم. خودم در کشور هند حضور داشتم و واقعاً بچه‌ها و سرمربی همت به خرج دادند و نتیجه دلخواه را کسب کردند.

وی درباره پوشش یکدست بازیکنان نساجی برای حضور در مسابقات، تصریح کرد: مسابقات لیگ قهرمانان آسیا حرفه‌ای‌ترین بخش ممکن برای باشگاه‌ها در سطح قاره است، بنابراین تشخیص ما این بود بچه‌ها باید به بهترین نحو ممکن در مسابقات حاضر شوند. بحث شیک بودن به کنار، تیم پشتیبانی ما زحمات زیادی کشید. شاید خیلی از شما در جریان زحمات نباشید که چگونه تیم به هند رفت و برگشت. ما با پرواز چارتر مستقیماً به همان شهری که محل برگزاری مسابقه بود اعزام شدیم و امروز هم تیم به ایران بازگشت.

مالک باشگاه نساجی در پاسخ به پرسش خبرنگاران که بازی نساجی مقابل الهلال با حضور تماشاگران و نیمار همراه خواهد بود، گفت: قطعاً با حضور تماشاگران برگزار خواهد شد. فکر می‌کنم حدود 40 تا 50 هزار نفر تماشاگر اجازه حضور در ورزشگاه داشته باشند. بلیت‌فروشی هم صورت می‌گیرد. آقای تاج در صحبت‌هایش تأکید کرده بود شرایط را طوری فراهم می‌کنیم که تا 40 هزار نفر هوادار در ورزشگاه حاضر شوند.

وی راجع به اینکه آیا مانند مدیران باشگاه پرسپولیس، تابلو فرش به نیمار هدیه می‌دهند یا خیر، خاطر نشان کرد: اینطور که شما می‌گویید ما تابلو فرش نمی‌دهیم! به هر حال آنها میهمان ما هستند و هدیه تقدیم‌شان می‌کنیم. ضمن اینکه رئیس باشگاه الهلال به ایران خواهد آمد. تا آنجایی که در توان‌مان است به این باشگاه کمک می‌کنیم.

مالک باشگاه نساجی در پاسخ به سؤالی که احتمال لغو حضور تماشاگران با نظر مسئولان داخلی، اظهار داشت: تا آنجا که من اطلاع دارم مسئول برگزاری بازی کنفدراسیون فوتبال آسیاست. تا کنفدراسیون فوتبال آسیا ابلاغیه‌ای درباره عدم حضور هواداران نداشته باشد نمی‌توان درباره این مسائل صحبت کرد.

حدادیان درباره احتمال محرومیت نیمار به دلیل رفتارش در بازی قبلی الهلال گفت: احتمالش هست، اما در صحبتی که با سیدمهدی رحمتی سرمربی تیم‌مان داشتم دوست داشتند وی به ایران بیایید و در بازی حاضر باشد. قطعاً خودم و همه بچه‌ها دوست دارند، نیمار در این بازی باشد و قدرت ایرانی را نشان بدهیم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز