خبرگزاری کار ایران

بررسی اولین بازی نیمار برای تیم الهلال

asdasd
کد خبر : ۱۳۹۸۰۲۳

ستاره برزیلی فوتبال جهان در اولین بازی خود با پیراهن الهلال در یک مسابقه رسمی یک پاس گل و ۳ پاس کلیدی داد.

به گزارش ایلنا، نیمار، ستاره برزیلی فوتبال جهان در اولین بازی خود با پیراهن الهلال در یک مسابقه رسمی غوغا به پا کرد و هواداران تیمش را به مرز جنون برد. الهلال عربستان جمعه شب گذشته در ورزشگاه الملز موفق شد با نتیجه ۶-۱ مقابل تیم تازه لیگ برتری شده الریاض به برتری برسد و به صدر جدول بازگردد. نیمار فوق ستاره برزیلی پس از درخشش در دو بازی ملی که با دو برد برای برزیل همراه بود به عربستان بازگشت تا برای نخستین بار پیراهن تیم جدیدش را در یک دیدار رسمی به تن کند.

نیمار که از ابتدا در ترکیب تیمش قرار نگرفته بود در دقیقه ۶۴ به زمین فراخوانده شد و جای میشل را در زمین گرفت. او ۳۱ بار توپ را لمس کرد، یک پاس گل و ۳ پاس کلیدی داد که یکی از آنها به مالکوم رسید و پس از مالکوم به ناصر الدوساری تا مدافع پیش‌تاخته الهلال گل بزند.

نیمار ۲ شوت در چارچوب زد که ریباند یکی از آنها به گل تبدیل شد و از ۲۲ پاسی که داد ۲۱ پاس آن به مقصد رسید یعنی دقت 45/95 درصد!

این نمایش درخشان از نیمار که در اولین بازی او رقم خورد، باعث شد سایر ستاره‌های تیم متمول الهلال مثل الکساندر میتروویچ، روبن نوس، سگی میلینکوویچ ساویچ و یاسین بونو همگی تحت تأثیر عملکرد ستاره برزیلی قرار بگیرند. شاگردان ژرژ ژسوس سرمربی پرتغالی نمایشی کاملاً برتر و درخشان در این بازی داشتند و برای لیگ عربستان و البته حریفان خود در لیگ قهرمانان آسیا از جمله تیم نساجی ایران خط و نشان کشیدند.

نیمار،‌ ستاره سابق بارسلونا و پاری‌سن‌ژرمن در این بازی شانس گلزنی هم داشت اما ضربه او را دروازه‌بان حریف مارتین کامپانیا مهار کرد. عملکرد نیمار به گونه‌ای بود که بعد از بازی واکنش‌های زیادی را به همراه داشت و به ویژه هواداران فوتبال در شبکه‌های اجتماعی عملکرد او را مورد تحسین قرار دادند.

یکی از هواداران نوشت: «نیمار واقعاً نباید در این لیگ باشد، ‌سطح او خیلی بالاتر از این حرف‌هاست. او هیجان این لیگ را از بین می‌برد!» یکی دیگر از طرفداران ستاره 31 ساله نیز از این گفته که او خیلی زود با فوتبال اروپا خداحافظی کرده است: «یک تأثیر فوق‌العاده و فوری از نیمار. او اروپا را خیلی زود ترک کرد. هنوز هم می‌تواند سال‌ها در بالاترین سطح بازی کند. پاس‌های او را نگاه کنید!» دیگری نیز لقب قاتل را به او داد: «نیمار این لیگ را خواهد کشت.»

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز