خبرگزاری کار ایران

ساری: دو سال منتظر چمپیونزلیگ بودیم

asdasd
کد خبر : ۱۳۹۸۵۸۸

مائوریتسیو ساری، سرمربی لاتزیو، می‌گوید تیمش برای حضور در لیگ قهرمانان اروپا دو سال تلاش کرده است.

به گزارش ایلنا، مائوریتسیو ساری، سرمربی لاتزیو می‌گوید که به دیه‌گو سیمئونه احترام می‌گذارد و از بازیکنانش می‌خواهد پس از دو سال غیبت در لیگ قهرمانان اروپا با انگیزه بالا در مسابقات شرکت کنند.

لاتزیو امشب در اولین بازی مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا 24-2023 در ورزشگاه المپیکو به مصاف لاتزیو می‌رود.

ساری در کنفرانس مطبوعاتی پیش از این بازی گفت:"انتظار دارم شاهد ادامه پیشرفت تیم باشم، بدون آن نقص هایی که اجازه نداد به نتایجی که می‌خواستیم، برسیم؛ بیش از هر چیز، درباره رویکرد و لحظات تعیین کننده در مناطق تعیین کننده زمین. در محوطه جریمه حریف خیلی کم حضور داشتیم و درون محوطه خود هم خیلی بی نظم بودیم. متاسفم در شرایطی که مشخص است، گل می‌خوریم. 54 لمس توپ درون محوطه جریمه یوونتوس داشتیم، اما هیچ موقعیت مشخصی ایجاد نکردیم."

داوری‌ها؟

باشگاه از من خواست که در مورد بازی اظهار نظر نکنم و این کاری بود که انجام دادم. لیگ قهرمانان اروپا متفاوت است. این مهم ترین رقابت باشگاهی در جهان است. بازی کردن در آن و جنگیدن روی هر توپی باید باعث افتخار باشد. خطرات و فرصت هایی در برابر این تیم های بزرگ وجود دارد. نمی دانم اکنون بهترین لحظه برای رویارویی با اتلتیکو است یا نه، اما می دانم که باید در مقابل بهترین تیم گروه روی کاغذ نتیجه خوبی کسب کنیم.

انتظار برای لیگ قهرمانان؟

بچه ها دو سال است که برای انجام این بازی می جنگند. باید روی یک بازی در یک زمان تمرکز کنیم و فردا به یک نتیجه مثبت نیاز داریم. تا حدی فاینورد را می شناسم، اما سلتیک را نه چندان.

سبک بازی سیمئونه؟

در یک کنفرانس مطبوعاتی در ناپولی، گفتم که فوتبال را متفاوت می دیدم، اما در آن زمان به سیمئونه احترام می گذاشتم و می توانم تأیید کنم که اکنون هم به او احترام می گذارم.

 ترکیب؟

چیرو ایموبیله شبیه همه مهاجمان بزرگ فوتبال است. وقتی گل می زند نمی توانید بدون او کار کنید، اما وقتی گل نمی زند از او انتقاد می شود. به اندازه کافی به سمت دروازه حریف حرکت نمی کنیم و باید به دنبال عمق بیشتر باشیم. متئو گوئندوزی نمی‌تواند به‌عنوان بازیکن رجیستا بازی کند، او ویژگی‌هایی را که من در بازی‌ساز نیاز دارم، ندارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز