خبرگزاری کار ایران

۴۸ ساعت مانده به آغاز مسابقات کشتی آزاد قهرمانی جهان/ اوگویف، سیداکوف و سعدالله‌اف باز هم در برزخ

asdasd
کد خبر : ۱۳۹۷۲۸۷

ساعاتی بعد از آنکه اتحادیه جهانی کشتی به ستارگان روسیه اجازه شرکت در مسابقات جهانی را داد، مدیر روابط عمومی اتحادیه جهانی حضور یا عدم حضور روس‌ها در رقابت‎ها را منوط به مجوز کمیته ثالث و بی‌طرف خواند.

به گزارش ایلنا، بعد از آنکه حضور قهرمانان المپیک روسیه در مسابقات جهانی بلگراد به دلیل پیش‌شرط تعیین شده قبلی، در ابهام قرار گرفت، اتحادیه جهانی کشتی دقیقه نود اعلام کرد که حضور ستارگان کشتی روسیه در صربستان بلامانع است.

پیش از این جامعه ورزشکاران اوکراین عکسی را از حضور اوگویف، سیداکوف و سعدالله‌اف در استادیوم لوژنیکی شهر مسکو کنار ارتش روسیه در حمایت از آغاز جنگ روسیه علیه اوکراین منتشر کرد و خواستار محرومیت مادام‌العمر این سه نفر از سوی اتحادیه جهانی شد اما UWW حضور آنها در مسابقات جهانی را روز گذشته بلامانع اعلام کرده بود.

با این وجود اریک اولانوفسکی مدیر روابط عمومی اتحادیه جهانی کشتی ساعاتی پیش در پاسخ به سوالی درباره وضعیت نهایی ترکیب تیم روسیه در مسابقات جهانی اعلام کرد: فدراسیون کشتی روسیه کشتی‌گیران خود را برای شرکت در مسابقات جهانی 2023 ثبت‌نام کرده است اما هر عضو قبل از پذیرش در مسابقات جهانی، تحت بررسی کمیته ثالث و بی‌طرف قرار می‌گیرند. این بررسی‌ها باید تا 15 سپتامبر (روز جمعه 24 شهریور) کامل شوند. بنابراین تا اعلام نتیجه نهایی ورود هیچ کشتی‌گیر روسی به مسابقات و یا خروج آنها از این رقابت‌ها به طور قطعی مشخص نشده است.

مسابقات کشتی قهرمانی جهان از روز شنبه 25 شهریوری در صربستان آغاز خواهد شد.آغاز خواهد شد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز