خبرگزاری کار ایران

کشتی آزاد قهرمانی جهانy پنجشنبه، اولین تمرین آزادکاران در بلگراد/ قرعه‌کشی همه اوزان عصر جمعه

asdasd
کد خبر : ۱۳۹۷۰۹۰

شاگردان پژمان درستکار که صبح امروز وارد بلگراد شدند، فردا اولین تمرین خود برای شرکت در مسابقات کشتی آزاد ۲۰۲۳ قهرمانی جهان را در صربستان برگزار می‌کنند.

به گزارش ایلنا، مسابقات کشتی آزاد قهرمانی بزرگسالان جهان از روز شنبه آینده (25 شهریور) در صربستان آغاز می‌شود. این برای دومین دوره متوالی است که بلگراد برگزارکننده این رقابت‌هاست.

تیم ملی کشتی آزاد ایران بامداد امروز (22 شهریور) تهران را به مقصد صربستان ترک کرد و ملی‌پوشان آزاد ساعت 10 صبح در بلگراد بودند. این تیم فردا اولین تمرین آماده‌سازی خود در بلگراد را انجام خواهد داد.

ساعت 18:30 روز جمعه (24 شهریور) به وقت ایران، قرعه‌کشی تمام اوزان برگزار می‌شود.

میلاد والی‌زاده در 57 کیلو، رضا اطری در 61 کیلو، رحمان عموزاد در 65 کیلو، امیرمحمد یزدانی در 70 کیلو، یونس امامی در 74 کیلو، محمد نخودی در 79 کیلو، حسن یزدانی در 86 کیلو، امیرعلی آذرپیرا در 92 کیلو، مجتبی گلیج در 97 کیلو و امیرحسین زارع در 125 کیلوگرم اعضای تیم ملی آزاد در مسابقات جهانی را تشکیل می‌دهند.

در روز اول رقابت‌ها (25 شهریور) کشتی‌گیران 61، 70، 86 و 125 کیلوگرم روی تشک خواهند رفت. روز دوم (26 شهریور) به مسابقات مقدماتی و نیمه‌نهایی چهار وزن 57، 74، 79 و 92 کیلوگرم اختصاص دارد و روز سوم (27 شهریور) نیز به رقابت مدعیان دو وزن 65 و 97 کیلوگرم اختصاص دارد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز