خبرگزاری کار ایران

سرمربی آنگولا: مجبور به تغییر استراتژی شدیم

asdasd
کد خبر : ۱۳۹۶۷۱۹

پدرو گونسالس درباره افت تیم ملی آنگولا از سال 2006 تا به حال با اشاره به روند این کشور گفت: شما می‌توانید در خانه بنشینید و با هم‌کوچه‌ای‌هایتان بازی کنید ولی این راهش نیست.

به گزارش ایلنا، تیم‌ملی فوتبال ایران امروز (سه شنبه) در دیداری دوستانه در ورزشگاه آزادی با نتیجه ۴ بر صفر آنگولا را شکست داد. پدرو گونسالس، سرمربی ۴۷ ساله پرتغالی در نشست خبری پس از این دیدار اظهار کرد: به تیم ملی ایران تبریک می‌گویم که تیم قدرتمندی است و در کلاس جهانی بازی می‌کنند. برای ما مهم است که با تیم‌های قوی بازی کنیم تا بتوانیم واقعیت خودمان را ببینیم.

او افزود: آماده سازی ما برای این بازی خیلی سخت بود. نه فقط به لحاظ سفر طولانی‌ای که داشتیم بلکه ما بازیکنان زیادی برای این بازی از دست دادیم و مجبور به تغییر استراتژی شدیم. ما مجبور شدیم بازیکنان جوانی به میدان بفرستیم. باید روی همه بازیکنانمان تمرکز کنیم و این خیلی مهم است. ما باید ادامه دهیم تا ببینیم در ادامه راه چه پیش می‌آید.

می‌توانید در خانه بنشینید و با هم کوچه‌ای‌هایتان بازی کنید

سرمربی آنگولا درباره تغییر قدرت این تیم از سال ۲۰۰۶ تا ۲۰۲۳ گفت: اگر از آن سال به مسیر پیشرفت دو کشور نگاه کنید، فاصله را درک می‌کنید. همچنین رودررویی با واقعیت را بفهمید. شما می‌توانید در خانه بنشینید و با هم‌کوچه‌ای‌هایتان بازی کنید ولی این راهش نیست. به هر حال ما بازیکنان زیادی را از دست دادیم و در این بازی در اختیارشان نداشتیم. ما بازیکنان و شخصیت‌ها را می‌شناسیم. در آینده امیدواریم که بازیکنان به صورت کامل به ما کمک کنند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز