خبرگزاری کار ایران

رونمایی از لیست نهایی تیم ملی فوتسال برای تورنمنت برزیل

asdasd
کد خبر : ۱۳۹۵۵۵۳

سه بازیکن فوتسال ایران که در اسپانیا به میدان می‌روند، در اردوی تیم ملی در تورنمنت برزیل حضور خواهند داشت.

به گزارش ایلنا، اعضای تیم ملی فوتسال کشورمان امشب (یکشنبه) برای شرکت در تورنمنت شش جانبه برزیل، عازم این کشور خواهند شد.

از جمع ملی‌پوشانی که در دیدار دوستانه روز گذشته مقابل تیم بانک کارآفرین به میدان رفتند، پنج بازیکن از لیست تیم خط خوردند و سه لژیونر ایران یعنی سعید احمدعباسی، حسین طیبی و سالار آقاپور به تیم ملی دعوت شدند.

شهاب‌الدین سفال‌منش مربی تیم ملی نیز که در اردوی این تیم در تهران حضور نداشت، قرار است به تمرینات شاگردان وحید شمسایی در برزیل ملحق شود.

اسامی بازیکنان نهایی تیم ملی فوتسال ایران در تورنمنت برزیل به شرح زیر است:

مهدی رستمی‌ها، باقر محمدی، علیرضا رفیعی‌پور، محمدرضا سنگ سفیدی، محمد حسین درخشانی، مهدی اسدشیر، علی اکرمی، مجتبی پارساپور، مهدی کریمی، بهروز عظیمی، محمدحسین بازیار، سعید احمدعباسی، سالار آقاپور و حسین طیبی.

برنامه دیدارهای شاگردان شمسایی در برزیل به این شرح است:

22 شهریور

ایران - پاراگوئه، ساعت 21:45

برزیل - ژاپن، ساعت 23:30

23 شهریور

برزیل - عربستان، ساعت 22

ایران - کلمبیا، ساعت 23:30

24 شهریور

ژاپن - عربستان، ساعت 22

پاراگوئه - کلمبیا، ساعت 23:30

تیم‌های صدرنشین هر گروه در مرحله نیمه‌نهایی و در روز 25 شهریور، به‌صورت ضربدری مقابل تیم دوم گروه مقابل صف‌آرایی می‌کنند. بازندگان و برندگان نیمه‌نهایی روز 26 شهریور در دیدارهای رده‌بندی و فینال به میدان خواهند رفت.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز