خبرگزاری کار ایران

شمسایی: تیم ملی ارثیه پدری من نیست/ اگر دوندگی ملی پوشان ۷کیلومتر شود یقه همه تیم‌ها را می‌گیرم

asdasd
کد خبر : ۱۳۴۹۹۹۴

سرمربی تیم ملی فوتسال گفت:یک سال و سه چهار ماه به جام جهانی باقی مانده است و به بازیکنان گفته‌ام هرکسی شایسته باشد در تیم ملی حاضر می شود.

به گزارش ایلنا، وحید شمسایی بعد از پیروزی ۸ بر یک مقابل ازبکستان در دیداری دوستانه اظهار داشت: اهدافی که در دو مسابقه داشتم استفاده از جوانان بود در لحظه های سخت و مقابل تماشاگران در کشور خودمان. حس می کردم در چه زمان هایی می توانند کمک کنند به تیم و نقاط ضعف و قوت ازبک را بخوبی انالیز کرده بودیم. بازیکنان به حرمت تماشاگران و بانوانی که به ورزشگاه امده بودند تمام تلاششان را انجام دادند تا بهترین نتیجه را بگیرند. کری خوانی هم نداریم و بازی تدارکاتی بود. فقط خدا را شکر رنکینگ ما با بازی های که می کنیم عقب و جلو نمی شود.

وی در مورد تفاوت دوبازی تدارکاتی اول و دوم با ازبکستان عنوان کرد: من همیشه بازی دوم را از بازی اول سخت تر می بینم در کشورهای مختلف با تیم ملی کشورمان برای دو بازی رفته بودم. انگیزه چیزی است که نمی توانید با آن مقابله کنید. یک سال و سه چهار ماه به جام جهانی باقی مانده است و به بازیکنان گفته‌ام هرکسی شایسته باشد در تیم ملی حاضر می شود و حق دادنی نیست و گرفتنی است.هرکسی بتواند این حق را از من و کادرم بگیرد تضمین می کند بازی کردنش را امیدوارم اتفاقات خوبی رخ بدهد.

سرمربی تیم ملی فوتسال در مورد اینکه وضعیت ۷۰ درصد تیم از لیگ خواهد بود یا همین بازیکنان گفت: دیدن لیگ جز اهم و فی الاهم است برای من ولی باید من ۷۰ درصد تیم را از پارسال که شروع کردیم تا الان باید ببندم اما ۳۰ درصد بقیه تیم هم آدم هایی هستند که می توانند در پازل تاکتیکی من قرار بگیرند. لیگ را کامل می بینیم شاید خیلی مربیان انتظار داشته باشند از تیم شان بازیکن دعوت کنم. من بازی ها را می بینم و کمک هایم را به صورت محسوس و غیرمحسوس سر بازی ها می فرستم. چون از دل لیگ می توانم بازیکن انتخاب کنم ولی من براساس پست بازیکن انتخاب می کنم. افتخار می کنم در کنار مربیان لیگ است. پازل انتخاب بازیکن من براساس پست است شاید یک بازیکن در تیمش خیلی خوب باشد اما  انچه من می خواهم را نتواند براورده کند اما به تیم ها و لیگ احترام می گذارم. 

وی افزود: ممبینی دبیرکل فدراسیون فوتبال گفت که بلیت های تورنمنت برزیل ما تایید شده است برزیل را وقت اردو نداشته باشیم و باید مستقیم به برزیل برویم و باید ببینم کدام بازیکن در لیگ اماده تر است.

وی افزود: یک حرف ناراحت کننده  هم برای خودم در این دو سه روزه رخ داد اینکه گهر زمین از فوتسال کنار رفت، قند کاترین مثل بقیه تیم ها نشوند. فوتسال اگر باشگاه ها نباشندتیم ملی وجود نخواهد داشت امیدوارم هیات مدیره گهر و قندکاترین پشیمان شوند و به تیمداری ادامه بدهند.

وی در مورد بازیکنان با تجربه گفت: بهترین های تاریخ ما این عزیزانی بودند که بازی کردند و میانگین سنی تیم را به 26 سال  و یکی دو ماه رسانده ام اگر اشتباه نکنم . تورنمنت تایلند را می گویم و نباید به عقب برگردیم. با دستگاه هایی که داریم بازیکنان ما بین 4 تا 5 کیلومتر دویدند و باید این را به 7 کیلومتر برسانم. 

شمسایی درمورد تغییرات زیاد ازبکستان گفت: پروسه چهارساله هر تیمی تغییر است برزیل که جام جهانی سوم شد با همان بازیکنان جوان رفت که اکنون به اسپانیا می روند و 5 بر 2  برنده می شوند. برزیل از بازیکنان جوانی که پشتشان ایستاد و جام هایی را از دست داد مثل جام جهانی و جام امریکای جنوبی مثل رخش بازی می کنند. تغییر در تیم می دهم شاید اشتباه بکنم و اشتباه هم زیاد دارم اما به لحاظ  بدنی  با برنامه ای که کریمیان سرپرست تیم و اصولی عزیز داده، بتوانیم دوندگی بازیکنان را به 7 کیلومتر برسانم یقه همه تیم را می گیرم چون فوتسال دوندگی و سرعت و انتقال شده است.

وی افزود: از انتقادها ممنونم ولی عناد و کینه ورزی را کنار بگذارید این تیم ارثیه پدری من نیست یک روز بازی می کردم و یک روز هم مربی هستم این تیم ملی کشور است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز