خبرگزاری کار ایران

لیگ برتر هندبال؛ تداوم پیروزی تیم‌های صدرنشین

asdasd
کد خبر : ۱۳۹۵۳۱۷

هفته دوم لیگ برتر هندبال با برتری تیم‌های صدرنشین به پایان رسید.

به گزارش ایلنا، هفته دوم لیگ برتر سی و ششم هندبال امروز با برگزاری 6 دیدار به پایان رسید که طی آن تیم‌های  مدعی به برتری رسیدند و گیتی‌پسند از یک تساوی دیگر گریخت. 

در این رقابت‌ها نیروی زمینی شهید شاملی کازرون که میزبان سپاهان نوین در نخستین دیدارش بود، موفق شد با 10 گل اختلاف و نتیجه 22 بر 32 نماینده اصفهان را با شکست بدرقه کند. نوینی‌ها در هفته نخست مقابل نفت و گاز گچساران حاضر نشدند و دیدار با نایب قهرمان فصل گذشته نخستین دیدار این تیم در لیگ برتر بود. 

زغال‌سنگ طبس نیز با نتیجه 28 بر 24 پیکان سبزوار را از پیش رو برداشت تا با این برد 3 امتیازی شود و پیکان نیز دومین باخت خود را متحمل شود.

پرواز هوانیروز نیز که به کرمان رفته بود، نتوانست از سد صنعت مس عبور کند و با 12 اختلاف امتیاز و نتیجه 20 بر 32 بازی را واگذار کرد. نکته قابل توجه در این دیدار عملکرد خوب علی رحیمی درون دروازه مس بود و اینکه وی به تنهایی توانست چندین گل را درون دروازه خالی پرواز جای دهد. 

گیتی پسندها هم که مهمان شهر خرم آباد بودند، در دقایق پایانی از دومین تساوی گریختند و توانستند شاگردان عزت الله رزمگر را با نتیجه 34 بر 35 شکست دهند تا نخستین پیروزی خود را ثبت کنند. 

در آخرین بازی امروز نیز نفت وگاز گچساران با برتری 24 بر 29 بر نماینده دهدشت نخستین امتیاز خود در فصل سی و ششم را ثبت کرد. 

با پایان رقابت‌های هفته دوم لیگ برتر هندبال نیروی زمینی شهید شاملی کازرون با 4 امتیاز و تفاضل گل 22 در صدر قرار دارد و تیم های صنعت مس کرمان و فولاد مبارکه سپاهان اصفهان نیز با همین امتیاز و تفاضل گل کمتر در رده های دوم و سوم جای گرفتند. 

زغال‌سنگ طبس و گیتی پسند با 3 و نفت و گاز گچساران و پلیمر خلیج فارس با 2 رده‌های چهارم تا هفتم را در اختیار دارند.

پیکان خراسان، سپاهان نوین، فرازبام خائیز دهدشت، پرواز هوانیروز اصفهان و آلومینیوم اراک نیز بدون امتیاز در جایگاه های بعدی جدول رده بندی قرار گرفتند.

با پایان هفته دوم لیگ برتر هندبال، لیگ سی و ششم به دلیل حضور تیم ملی هندبال کشورمان در بازی‌های آسیایی هانگژو تعطیل شد و هفته سوم 15 آبان ماه برگزار می‌شود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز