خبرگزاری کار ایران

ثبت اولین شکایت رسمی از رئیس فدراسیون فوتبال اسپانیا

کد خبر : ۱۳۹۵۱۰۰

اولین شکایت‌نامه علیه از رئیس فدراسیون فوتبال اسپانیا به دلیل جنجالی که در فینال جام جهانی زنان به راه انداخت، تقدیم مراجع قضایی شد.

به گزارش ایلنا، اولین قهرمانی تیم ملی بانوان اسپانیا در جام جهانی تحت‌الشعاع اتفاقی افتاد که در پایان بازی و مراسم اهدای مدال رخ داد که طی آن رئیس فدراسیون فوتبال این کشور لوئیس روبیالس هنگام خوش و بش با اعضای تیم برنده حرکتی غیرمتعارف انجام داد که بازتاب گسترده‌ای در رسانه‌های جهان و انتقادات فراوانی را علیه بالاترین مقام اجرایی فوتبال اسپانیا به همراه داشت.

روبیالس در ابتدا سعی داشت اقدام خود را بی‌اهمیت و حرکتی بی‌اختیار از شدت شادی جلوه دهد که این کار او اوضاع را حتی بدتر از قبل کرد. پس از آن فیلم‌هایی ضبط شده از رختکن تیم ملی اسپانیا به فضای مجازی راه پیدا کرد که با استناد با آن، برخی مدعی شدند که اقدام روبیالس جنبه تعرض نداشته است که این مورد هم نتوانست از بازیکن سابق تیم‌های لوانته و مایورکا رفع اتهام کند.

اوضاع اما اکنون حتی بدتر هم شده است، چرا که اولین شکایت رسمی علیه روبیالس به مراجع قضایی صورت گرفته است. این شکایت از سوی آکادمی ملی مربیان فوتبال اسپانیا و به شورای عالی ورزش اسپانیا انجام شده که در آن رئیس فدراسیون فوتبال اسپانیا به اعمال زور و خشونت جنسیتی عنوان شده است.

شکایت علیه روبیالس در حالیست که او در پی انتقادات فراوان، مجبور به انتشار یک کلیپ ویدئویی شد که در آن بابت اقدام غیرمتعارف خود عذرخواهی و بار دیگر تأکید کرد که هیچ نیت سویی از انجام این کار نداشته است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز