خبرگزاری کار ایران

تحقیقات فدراسیون فوتبال اسپانیا علیه رئیس جنجالی

asdasd
کد خبر : ۱۳۹۲۰۳۸

فدراسیون فوتبال اسپانیا تایید کرد علیه اقدام جنجالی لوئیس روبیالس تحقیقاتی را آغاز کرده است.

به گزارش ایلنا، فدراسیون فوتبال اسپانیا پس از فعال شدن پروتکل خشونت جنسی از سوی فیفا، تحقیقات داخلی خود را آغاز کرده است.

لوئیس روبیالس، رئیس فدراسیون فوتبال اسپانیا، روز شنبه توسط فیفا به دلیل اقدام ناشایست فینال جام جهانی زنان، به صورت موقت از کار محروم شد.

ماریا دولورس مارتینز مادرونا، داور و نماینده حفاظت از پروتکل فعلی، که نقش بررسی و ارسال یافته‌ها را برعهده دارد، فاش کرد تحقیقاتی در همین رابطه آغاز شده است.

او در نامه‌ای که از سوی فدراسیون منتشر شد، گفت:"پروتکل ما در حال حاضر فعال شده و در بحبوحه بررسی وقایع است. بنابراین ما خواستار احترام حداکثری برای حق حریم خصوصی و کرامت همه افراد درگیر در این تحقیقات هستیم. به عنوان نماینده حمایت از پروتکل خشونت جنسی، وظیفه من این است که به پروتکل پایبند باشم و از حریم خصوصی افرادی که تحت تأثیر این حادثه قرار گرفته‌اند محافظت کنم."

پیامدهای عدم تمایل روبیالس به استعفا در روزهای اخیر با استعفا و تحریم‌های دسته جمعی در سراسر فدراسیون به اوج خود رسیده است.

تمامی 23 عضو تیم قهرمان جهان بیانیه ای را امضا کردند و تایید کردند تا زمانی که روبیالس از سمتش کناره گیری نکند، برای تیم ملی بازی نخواهند کرد.

محرومیت فیفا ابتدا 90 روز طول می‌کشد‌. این تمام فعالیت‌های مربوط به فوتبال را پوشش می‌دهد و به روبیالس دستور می‌دهد که از طریق خود یا اشخاص ثالث از تماس یا تلاش برای تماس با جنی هرموسو خودداری کند.

در حالی که او همچنان از کناره‌گیری خودداری می‌کند، روبیالس همچنین با تحقیقات جدیدی از سوی دولت اسپانیا مواجه است که مراحل قانونی را آغاز کرده است.

ویکتور فرانکو، رئیس شورای ملی ورزش دولت، گفت:"کاری که آقای روبیالس انجام داده وضعیت را بدتر کرده است. دولت بی‌تفاوت نخواهد بود. دولت از امروز تحقیقات را آغاز می کند و آقای روبیالس باید در دادگاه اداری ورزش توضیحاتی ارائه کند و در صورت تمایل، آقای روبیالس را از وظایفش معلق خواهیم کرد."

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز