خبرگزاری کار ایران

جوکوویچ: رقابت با فریتز دشوار است

asdasd
کد خبر : ۱۳۹۴۴۹۶

نواک جوکوویچ عقیده دارد برای حضور در نیمه‌نهایی تنیس آزاد آمریکا کار دشواری برابر تیلور فریتز دارد.

به گزارش ایلنا، نواک جوکوویچ صرب برای حضور در نیمه‌نهایی تنیس آزاد آمریکا کار دشواری برابر تیلور فریتز دارد که تاکنون در این رقابت‌ها هیچ‌ ستی به رقبا نداده است. این دو امروز باهم دیگر روبه‌رو می‌شوند.

جوکوویچ روز گذشته توانست با برتری در ۳ ست پیاپی برابر برنا گوجو کروات به مرحله یک چهارم نهایی برسد.

او بعد از این مسابقه در مورد تیلور فریتز گفت: سه آمریکایی اکنون در یک چهارم نهایی هستند که این برای تنیس آمریکا عالی است. تنیسورهای آمریکایی سرویس‌های قوی دارند و تهاجمی هستند. فریتز فوق‌العاده بازی می‌کند به خصوص که او در خانه هم به زمین می‌رود. بدیهی است که مسابقات روز به روز سخت‌تر می‌شود ولی من آماده‌ام. جوکوویچ هرگز در هفت تقابل با فریتز شکست نخورده است. با این حال، این تنیسور ۲۵ ساله در حال حاضر بسیار خوب ظاهر شده و تنها تنیسور یک چهارم نهایی است که هنوز یک ست را از دست نداده است.

فریتز هم پیش از رقابت حساس با نواک جوکوویچ گفت:‌ نواک، نواک است و بازی برابر او سخت است. من ۷ بار برابر او بازی کردم و همه را باختم. هیچ تنیسوری نیست که چنین رکوردی برابر من داشته باشد بنابراین امیدوارم روزی او را شکست دهم. یک چهارم نهایی اوپن آمریکا زمان بسیار خوبی خواهد بود تا بتوانم بالاخره نواک را شکست دهم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز