خبرگزاری کار ایران

رشیدی: به پیروزی برابر فیلیپین نیاز داشتیم

asdasd
کد خبر : ۱۳۹۳۷۴۹

سرمربی تیم ملی والیبال زنان ایران گفت: امروز به پیروزی برابر فیلیپین نیاز داشتیم به این دلیل که شکست برابر هند ناباورانه بود و باید از این مسابقه برنده خارج می‌شدیم. فشار روی تیم زیاد بود و اشتباهات بسیاری داشتیم.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی فدراسیون والیبال، تیم ملی والیبال زنان ایران امروز (یکشنبه 12 شهریور ) برابر فیلیپین به میدان رفت و سه بر دو این تیم را شکست داد.

فاطمه رشیدی سرمربی تیم ملی والیبال زنان ایران پس از این مسابقه اظهار کرد: امروز به پیروزی برابر فیلیپین نیاز داشتیم به این دلیل که شکست برابر هند ناباورانه بود و باید از این مسابقه برنده خارج می‌شدیم. فشار روی تیم زیاد بود و اشتباهات بسیاری داشتیم اما خداروشکر موفق شدیم حریف را شکست دهیم.

وی با تاکید بر این که پیروزی به دست آمده را فراموش کرده و به دیدارهای بعدی فکر خواهند کرد، گفت: دو دیدار دیگر پیش رو داریم که بسیار برای ما مهم هستند و برای موفقیت در این مسابقات برنامه ریزی خواهیم کرد.

رشیدی با اشاره به کیفیت حریف عنوان کرد: فیلیپین تیم خوبی است و مربی برزیلی خوبی دارد که روی بازیکنان خوب کار کرده و پس از چلنج کاپ تغییرات بسیاری داشتند. تیمی سرعتی که برای دوره های بعدی بهتر خواهد شد. برنامه ریزی ما برای شکست این تیم این بود که از سه دنده امتیاز بگیریم و خوشبختانه این برنامه در زمین از سوی بازیکنان اجرا شد.

وی افزود: فیلیپینی‌ها قصد داشتند با سرویس‌های خوب حمله‌های ما را از کار بیاندازند و در ابتدای مسابقه کمی از این جهت دچار مشکل شدیم اما در ادامه بازیکنان ایران موفق شدند برنامه های حریف را خنثی کنند. البته ست چهارم را به دلیل اشتباهات زیاد از دست دادیم و در ست پنجم که حساسیت بالا بود، خداراشکر موفق به شکست حریف شدیم. سودابه باقرپور در این ست از ناحیه کمر دچار مصدومیت شد. امیدوارم سلامت باشد و در مسابقات بعدی به ما کمک کند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز