خبرگزاری کار ایران

بریتو: تیم ایران تغییرات زیادی کرده است

asdasd
کد خبر : ۱۳۹۳۷۴۸

سرمربی برزیلی تیم ملی والیبال زنان فیلیپین گفت: ترکیب تیم ایران برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا نسبت به رویدادهای سال‌های گذشته تغییرات زیادی داشته است و بازیکنان این تیم پیشرفت قابل قبولی نیز داشتند.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی فدراسیون والیبال، جرج دی بریتو پس از شکست شاگردانش مقابل تیم ملی والیبال زنان ایران افزود: امروز مثل همیشه برابر ایران بازی سختی داشتیم، از زمانی که به تایلند آمدیم این نخستین بازی پنج سته برای فیلیپین محسوب می‌شود.

وی گفت: برای والیبالیست‌های جوان و قدرتمند ایران احترام زیادی قائلم و آن‌ها قدرتمند هستند.

سرمربی برزیلی تیم ملی والیبال زنان فیلیپین افزود: امسال بازیکنان جدیدی به این تیم اضافه شده است، که پیشرفت قابل قبولی داشته‌اند، البته برخی‌ها را سال ۲۰۲۱ بودند که برای اولین بار آن زمان دیدم و تا الان رشد بالایی داشتند. این مساله اتفاق خوب و مثبتی است که بازیکنان جوان به تیم ملی اضافه می‌شوند.

بریتو گفت: امیدوارم فیلیپین نیز در آینده بتواند به والیبال سطح بالا دست پیدا کند.

وی در خصوص سطح کیفی مسابقات اظهار داشت: رقابت‌های والیبال قهرمانی آسیا مهمترین رویداد برای زنان در سطح قاره است.

بریتو گفت: همه تیم‌های حاضر خوب هستند، برخی از کشورها مثل ژاپن، چین و کره‌جنوبی با تیم دوم آمدند ولی قوی هستند. تیم قزاقستان تیم بلند قامتی است خوشحالم که فیلیپین باوجود اینکه جزو هشت تا برتر نیست ولی همچنان می‌جنگد، سعی می‌کنیم برای مسابقات بعدی آماده‌تر ظاهر شویم.

تیم ملی والیبال زنان ایران در نخستین دیدار مرحله دوم مسابقات قهرمانی آسیا با نتیجه ۳ بر ۲ فیلیپین را شکست داد تا فردا (دوشنبه سیزدهم شهریور) در دومین مسابقه این مرحله از ساعت 14:30 به مصاف هنگ‌کنگ برود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز