خبرگزاری کار ایران

فاتی راهی برایتون شد

asdasd
کد خبر : ۱۳۹۲۹۰۱

مهاجم اسپانیایی تیم فوتبال بارسلونا که آخرین خبرها حاکی از احتمال رفتنش به تاتنهام بود، به پیشنهاد تیمی پاسخ مثبت داده است که کمتر کسی انتظارش را داشت.

به گزارش ایلنا، به نظر می‌رسد دیدن ادامه بازی‌های آنسو فاتی در فصل جاری در لیگ برتر انگلیس به جای لالیگا قطعی است، اما نه در تاتنهام بلکه در برایتون!

طبق اعلام نشریه مارکا، مهاجم اسپانیایی بارسلونا که از کمرنگ بودن نقش خود در برنامه‌های تاکتیکی ژاوی هرناندس (47 دقیقه در سه بازی نخست این فصل) ناراضی است از باشگاه خواسته که با انتقال او موافقت کند و این اتفاق هم رخ داده است. تصور می‌شد تاتنهام مقصد بعدی فاتی 20 ساله باشد، اما او برایتون را انتخاب کرده است.

فاتی برای یک فصل، تا پایان ماه ژوئن سال 2024 برای برایتون توپ خواهد زد و امید دارد که در این تیم بتواند خودی نشان دهد. عدم حضور فاتی در ترکیب اصلی بارسلونا در دو بازی اخیر با وجود محرومیت رافینیا، موضع ژاوی را درباره این بازیکن کاملاً‌ مشخص کرد به خصوص پس از آنکه سرمربی کاتالان‌ها لامین یامال 16 ساله را هم به او ترجیح داد.

برایتون از زمان ورود روبرتو دزربی به نیمکت این تیم به یکی از تیم‌های سرسخت لیگ برتر برای مدعیان همیشگی تبدیل شده است و این موضوع ظاهراً تأثیر بسزایی در انتخاب شدنش توسط فاتی داشته است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز