خبرگزاری کار ایران

نیک‌نفس: ما از پارسال تسویه نشدیم / نکونام حق را به حقدار می‌دهد (جعفری)

asdasd
کد خبر : ۱۳۹۲۱۰۹

بازیکن استقلال تهران گفت: امروز بیست دقیقه بازی کردم اما نکونام حق را به حقدار می‌دهد و از این لحاظ کاملا مطمئن هستم.

به گزارش ایلنا، زبیر نیک‌نفس، بازیکن استقلال تهران پس از برد تیم‌شان گفت: در ورزشگاه خالی از تماشاگر و چمن نه چندان مناسب و شرایط سخت خودمان هم امتیازات را جمع می‌کنیم تا شرایط بهتر بشود.

او در مورد شرایط متفاوتش در تیم ساپینتو و نکونام گفت: ترجیح می‌دهم راجع به آقای ساپینتو حرفی نزنم. من سه بازی قبل فیکس بودم و امروز بیست دقیقه بازی کردم اما حق را به حقدار می‌دهد و از این لحاظ کاملا مطمئن هستم.

هافبک تیم فوتبال استقلال راجع به نارضایتی جواد نکونام از اوضاع تیمش گفت: شرایط واقعاً خوب نیست. از نظر مالی، هنوز بابت سال گذشته تسویه نشده‌ایم و حدود 40 درصد طلبکاریم و امسال هم چیزی نگرفته‌ایم. طبق صحبت‌های علی خطیر قرار بود قبل از تعطیلات طلب‌های سال گذشته را تسویه و درصدی از پول امسال را بدهند، ولی هیچ اتفاقی نیفتاده است.


او در مورد طلب‌شان از باشگاه گفت: ما از پارسال تسویه نشدیم و امسال هم که هیچی! من ۴۰ درصد از فصل قبل بدهکارم. گفتند که قبل از تعطیلات پرداخت می‌کنیم که چنین اتفاقی نیفتاد.

زبیر راجع به کمبود بازیکن در استقلال بیان کرد: طبق لیستی که به باشگاه دادند نمی‌دانم چقدرش جذب شده ولی قطعا مشکل هست.

نیک‌نفس درباره کمبود بازیکن و فشاری که به تیم وارد می‌شود، خاطر نشان کرد: نکونام باید در این رابطه صحبت کند و باید دید طبق لیست ایشان چند درصد از بازیکنان ایشان جذب شده‌اند. قطعاً این فشار وجود دارد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز