خبرگزاری کار ایران

رئال و امباپه هیچ توافقی با هم ندارند!

asdasd
کد خبر : ۱۳۸۸۹۶۹

هیچ توافقی بین کیلیان امباپه و رئال مادرید برای حضور این بازیکن در سانتیاگو برنابئو وجود ندارد.

به گزارش ایلنا، به نظر می‌رسد که سریال امباپه برای مدت طولانی ادامه دارد. در حالی که پاری سن ژرمن و لوئیز انریکه به او اجازه می‌دهند به تیم برگردد، منابع فرانسوی خبر می‌دهند این بازیکن و رئال مادرید هیچ توافقی با یکدیگر ندارند.

طبق گزارش "لو پاریزین"، هیچ توافقی بین رئال و بازیکن فرانسوی برای امضای قرارداد رسمی از جولای 2024 وجود ندارد و بنابراین باشگاه‌ اسپانیایی منتظر تصمیم این بازیکن خواهد بود.

به نظر می‌رسد پس از یک تابستان جنجالی بین امباپه و پاری سن ژرمن، بالاخره نوبت آرامش رسیده است. باشگاه پاریسی به این بازیکن اجازه حضور در تمرینات تیم اصلی را نداد و او با بازیکنان مازاد تمرین می‌کرد.

اما با توجه به صحبت های لوئیز انریکه و بعد از بیانیه باشگاه، امباپه به تیم بازگشته و در لیست بازیکنان برای بازی مقابل تولوز حضور دارد. باید منتظر این بازی ماند و دید که او بالاخره می‌تواند در این فصل اول بازی رسمی خود را تجربه کند یا خیر.

هنوز 13 روز تا پایان بازار نقل و انتقالات باقی مانده و طبق گزارش‌ها آینده امباپه می‌تواند هر لحظه تغییر کند. به هر حال حالا به نظر می‌رسد این فوتبالیست می‌تواند در پاریس برای فصل جاری به فعالیتش ادامه دهد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز