خبرگزاری کار ایران

مظفری‌زاده: بازیکنان تراکتور طبق نظر سرمربی جذب شده‌اند

asdasd
کد خبر : ۱۳۸۸۲۸۶

مدیر تیم فوتبال تراکتور گفت: بازیکنان ما هنوز به هماهنگی نرسیده‌اند اما به آنها اطمینان داریم و می‌دانیم نهایت تلاش خود را می‌کنند.

به گزارش ایلنا، سعید مظفری‌زاده پس از شکست یک بر صفر تراکتور مقابل پرسپولیس و ثبت دومین باخت متوالی این تیم در آغاز فصل جدید، اظهار داشت: در شروع فصل هستیم و تیم تغییرات زیادی داشته است. دیدید مقابل پرسپولیس نسبت به بازی قبل، خیلی بهتر بودیم و بازی به بازی بهتر خواهیم شد.

وی افزود: بازیکنان بزرگ و شناخته شده‌ای داریم که فقط هماهنگی لازم بین آنها ایجاد نشده است. می‌دانیم هواداران ما نیز از این نتایج خوشحال نیستند. البته از آنها می‌خواهم صبور بوده و مطمئن باشند با این بازیکنان با استعداد و خوبی که داریم، در چند هفته آینده به هماهنگی لازم می‌رسیم و نتیجه دلخواه این عزیزان را به دست می‌آوریم.

مدیر تیم تراکتور درمورد اینکه اظهارنظر پاکو خمز پس از بازی با سپاهان مبنی بر بسته نشدن تیم به صورت کامل با نظر وی سبب نگرانی هواداران شده است، گفت: بارها در برنامه‌های مختلف درمورد این اظهارنظر توضیح دادم. لیستی که تیم براساس آن بسته شده با نظر خود خمز بوده است. زمانی که به تراکتور آمدم، دیدم همه نفرات به ترتیب اولویت بندی‌که خمز مشخص کرده است، جذب شده‌اند. فقط بر حفظ 3-2 بازیکن اصرار داشت و می‌خواست شاکله تیم به هم نخورد. یعنی تیم ما تغییر زیاد کرده اما این بازیکنان یا با باشگاه‌های دیگر  صحبت کرده بودند یا انتظارات‌شان بیشتر از چارچوب باشگاه تراکتور بود و به همین دلیل نماندند.

مظفری‌زاده درپاسخ به این سوال که محمدرضا زنوزی اعلام کرده بود در صورت پیروزی مقابل پرسپولیس، پاداش ویژه‌ای به اعضای تیم پرداخت خواهد کرد و آیا با این 2 شکست تراکتوری‌ها جریمه نمی‌شوند، توضیح داد: پاداش و جریمه مطابق اصول باشگاه انجام می‌شود. می‌دانیم بازیکنان ما هنوز به هماهنگی نرسیده‌اند اما به آنها اطمینان داریم و می‌دانیم نهایت تلاش خود را می‌کنند. فقط منتظر گذر زمان هستیم تا به هماهنگی لازم برسیم. اطمینان دارم روزهای خوب ما هم به زودی فرا خواهد رسید و دل هواداران عزیز خود را شاد خواهیم کرد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز