خبرگزاری کار ایران

رافت: پرسپولیس نیاز به جذب یک مهاجم گلزن دارد/ مشکلات داوری تا زمان ورود VAR رفع نمی‌شود.

asdasd
کد خبر : ۱۳۸۷۶۲۶

پیشکسوت پرسپولیس عقیده دارد این تیم همچنان در نقل و انتقالات باید به جذب بازیکن اقدام کند

پایان رأفت در گفتگو با خبرنگار گروه ورزشی ایلنا در مورد دیدار پرسپولیس مقابل آلومینیوم اظهار داشت: این بازی قابل پیش بینی بود که دیدار سختی است و دشواری‌های خودش را دارد. آلومینیوم تیم فیزیکی و قدرتمندی است که می‌تواند برای تیم‌های مدعی دردسر درست کند و مقابل پرسپولیس هم خوب عمل کرد و حتی می‌توانست امتیاز بگیرد ولی خب پرسپولیس باهوش بود و با استفاده از تجربه بازیکنانش توانست 3 امتیاز را بگیرد.

وی در مورد گل پرسپولیس هم گفت: اینکه می‌گویند آفساید بود یا نه را کارشناسان باید نظر بدهند ولی هرچه بود میلیمتری بود و تشخیصش واقعاً سخت است. به هر حال هفته اول لیگ است و در طول فصل از این مسائل به نفع یا ضرر هرکسی پیش می‌آید و این همه جنجال و جو سازی نمی‌دانم برای چیست. این را هم بگویم که تا زمانی که VAR وارد نشود این مسائل همیشه وجود دارد.

پیشکسوت پرسپولیس در ادامه گفت: تیم هنوز سرو شکل نگرفته و نشاط ندارد و نوعی کرختی در تیم می‌بینم که به خاطر شروع لیگ است ولی هرچه جلوتر برویم بدن بازیکنان آماده‌تر شده و تیم سرحال تر بازی می‌کند. تیم‌های یحیی گل‌محمدی اگر دقت کنید هرچه فصل جلوتر می‌رود بهتر عمل می‌کند و مهم‌ این است در بازی‌هایی که وضعیت خوب نیست هم بتوانی 3 امتیاز را بگیری که مقابل آلومینیوم این اتفاق رخ داد.

رافت در مورد نقل و انتقالات باشگاه هم گفت: پرسپولیس سه مهاجم از دست داده و فقط یک مهاجم جذب کرده است. البته شهاب زاهدی بازیکن بسیار خوبی است و خوشحالم او به پرسپولیس آمده است و به نظر من او یکی از بهترین خریدهای نقل‌وانتقالاتی باشگاه بوده ولی خب یک نفر نمی‌تواند جای سه نفر را بگیرد. پرسپولیس یک مهاجم تمام کننده نیاز دارد و باید بازیکنی شبیه به لوکادیا جذب کند تا در کنار زاهدی مشکلات نوک حمله تیم حل شود. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز