خبرگزاری کار ایران

نصرتی: باختیم چون چمن بازی بد بود

asdasd
کد خبر : ۱۳۸۶۰۰۹

دستیار پاکو خمس می‌گوید بازی فیزیکی در وضعیت نامطلوب چمن نقش جهان به سپاهان کمک کرد تا برنده بازی باشند.

به گزارش ایلنا، محمد نصرتی پس از شکست سه بر یک تراکتور برابر سپاهان در هفته ابتدایی لیگ برتر گفت: به تیم خوب سپاهان تبریک می‌گوییم؛ این تیم در نقل و انتقالات بی‌نظیر کار کرد و سعی کرد تیمش را حفظ کند و در پست‌هایی که نیاز دارد، تقویت کند. نمی‌خواهم برد سپاهان را لوث کنم، اما چیزی که خیلی مهم است، این است که واقعا کیفیت زمین در حد لیگ برتر و حتی لیگ‌های پایین هم نیست.

او ادامه داد: باز هم می‌گویم نمی‌خواهم برد سپاهان را لوث کنم و آنها هم در همین زمین بازی کردند اما نکته این است که آنها در این زمین تمرین می‌کنند و ما تا به حال در چنین زمینی تمرین هم نکرده‌ایم. شرایط بازیکنان ما با بازی در این زمین همخوانی نداشت و بازی اول هم همیشه سخت است.

نصرتی با اشاره به شرایط خط حمله سپاهان عنوان کرد: تیم سپاهان به واسطه اینکه فصل گذشته در تبریز شکست خورده بود، با انگیزه‌ای مضاعف برابر ما ظاهر شد. این تیم در فاز حمله نفرات خیلی زیادی دارد؛ شما ببینید شهریار مغانلو بیرون می‌آید و کاوه رضایی وارد زمین می‌شود. واقعا در فاز حمله بسیار غنی هستند و در عقب زمین هم کامل هستند.

دستیار خمس در پایان گفت: ما امروز نتوانستیم کیفیت اصلی خودمان را به نمایش بگذاریم و دلیل اصلی آن هم کیفیت زمین بود ‌که افتضاح بود. فلسفه آقای خمس و بازیکنانی که ما داریم این است که روی زمین بازی کنیم. گوستاوو، ریکاردو، آلوارو خیمنز، قنبری و... همه بازیکنانی هستند که روی زمین بازی می‌کنند. شما میانگین قدی تیم ما را هم که ببینید خیلی از سپاهان کوتاه‌تر بود. آنها یک تیم فیزیکی بودند و در دوئل‌ها اکثرا برنده بودند و فقط دو سه بازیکن ما مثل شجاع در دوئل‌ها برنده بودند. آنها در دوئل‌ها برنده بودند و سعی کردند از این فاکتور هم استفاده کنند. با وضعیت زمین، بازی فیزیکی خیلی به آنها کمک کرد تا برنده بازی باشند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز