خبرگزاری کار ایران

کشاورز: نگاه ما در گیتی پسند جوانگرایی است

asdasd
کد خبر : ۱۳۸۵۹۶۰

سرمربی تیم فوتسال گیتی‌پسند اصفهان‌ گفت: نگاه باشگاه گیتی‌پسند نسبت به سال گذشته جوانگرایی در باشگاه است.

به گزارش ایلنا، محمد کشاورز  بعد از پیروزی 5 بر صفر گیتی‌پسند اصفهان مقابل ایرالکو اراک اظهار داشت: بازی خیلی خوبی را تماشاگران شاهد بودند. از ابتدای کار پرس در دستور کارمان بود و از همان ابتدای شروع نیمه اول سعی کردیم که حریف را تحت فشار بگذاریم. 

وی افزود: همانطور که گفتم از شروع بازی سعی کردیم توپ و زمین را در اختیار خودمان قرار دهیم و ضمن احترام به تیم ایرالکو مستحق این پیروزی بودیم. تنها مشکلی که تیم ما داشت امروز در بخش حمله بازیکنانم کمی بی‌دقت بودند. 

سرمربی تیم فوتسال گیتی‌پسند اصفهان‌ گفت: در این بازی موقعیت‌های زیادی خلق کردیم اما متأسفانه به خوبی بازیکنانم نتوانستند از آن استفاده کنند و فکر می‌کنم اگر از موقعیت‌های‌مان استفاده کرده بودیم می‌توانستیم با گل‌های بیشتری پیروز شویم.

کشاورز ادامه داد: باشگاه گیتی‌پسند نگاه ویژه‌تری نسبت به سال گذشته به لیگ دارد و نگاه ما در باشگاه بیشتر به جوانان است و با این روند جوانگرایی که انجام دادیم باشگاه‌های گیتی‌پسند در سال‌های آینده نیازی به جذب بازیکن نخواهد داشت. این جوانان آینده فوتسال ایران هستند و سعی کردیم با جوانگرایی خود مسیر آینده گیتی‌پسند را هموار کنیم.

وی افزود: امروز هم که همه شاهد بودند بازیکنان ما اکثراً جوان بودند و از نظر من این بازیکنان امروز عملکرد بسیار خوبی از خود نشان دادند. جوانان امروز در کنار بزرگسالان به خوبی دستورات را اجرا کردند و شایسته این پیروزی بودیم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز