خبرگزاری کار ایران

ستاره مازاد رئال همسایه مسی می‌شود؟

asdasd
کد خبر : ۱۳۸۵۸۹۴

ادن هازارد، بازیکن سابق رئال مادرید، با پیشنهادی از لیگ حرفه‌ای آمریکا مواجه شده است.

به گزارش ایلنا، ادن هازارد پس از جدایی از رئال مادرید در تابستان امسال، می‌تواند به لیگ حرفه‌ای آمریکا ملحق شود و به دوران سخت 4 ساله در پایتخت اسپانیا پایان دهد.

این وینگر 32 ساله که می‌تواند در پست هافبک تهاجمی نیز بازی کند، گفته می‌شود که سه مقصد را برای چالش بعدی و احتمالاً آخرین دوران حرفه ای خود پیش رو دارد. او از برزیل و عربستان سعودی هم پیشنهاد دارد.

گزارش شده بود که هازارد در گذشته فرصت پیوستن به اینترمیامی را رد کرده و اکنون هم خرید ستاره سابق چلسی پس از جذب لیونل مسی، سرخیو بوسکتس و جوردی آلبا تقریبا غیرممکن است.

با این حال، سایر باشگاه‌های لیگ حرفه‌ای آمریکا به دنبال جذب این بازیکن بوده‌اند و مسئولان باشگاه ونکوور وایتکپس به طور خاص علاقه‌مند به این انتقال هستند.

ونکوور در حال حاضر با 31 امتیاز در رده هفتم کنفرانس غرب لیگ آمریکا قرار دارد. اگر هازارد می‌خواهد به کانادا برود، باید قبل از پایان فرصت نقل و انتقالات در 2 سپتامبر، قراردادش را امضا کند.

هازارد که بازیکن آزاد است، همچنین نظر باشگاه برزیلی بوتافوگو را جلب کرده است. با این حال، بازیکن سابق رئال مادرید باید دستمزد خود را کاهش دهد تا این معامله اتفاق بیفتد. بوتافوگوی صدرنشین در حال حاضر 13 امتیاز با فلامینگو رده دومی فاصله دارد.

هازارد همچنین پیشنهادی از لیگ برتر عربستان دریافت کرده اما این بازیکن لزوماً علاقه‌ای به کسب درآمد بیشتر ندارد. او هر فصل حدود 23.2 میلیون یورو در رئال مادرید دریافت می‌کرد و یکی از پردرآمدترین بازیکنان این تیم بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز