خبرگزاری کار ایران

تقدیر دبیر از علی محمدی

asdasd
کد خبر : ۱۳۸۵۸۶۰

علیرضا دبیر در دیدار با مدیرعامل شرکت ملی فولاد ایران و سعید عبدولی، از علی محمدی بابت استخدام کشتی‌گیرانی که آنها را در لیگ به خدمت گرفته، تقدیر کرد.

به گزارش ایلنا، سعید عبدولی چندی پیش از تیم‌داری شرکت ملی فولاد ایران در لیگ برتر فرنگی به تسنیم خبر داده و گفته بود خودش هدایت این تیم را در مسابقات برعهده خواهد داشت و جمع زیادی از قهرمانان ملی‌پوش و شاخص استان خوزستان جذب این تیم شده‌اند.

روز گذشته علی محمدی مدیرعامل شرکت ملی فولاد ایران همراه با سعید عبدولی قهرمان کشتی فرنگی جهان و دارنده مدال برنز المپیک با برادرش کرامت عبدولی در محل فدراسیون کشتی با علیرضا دبیر دیدار و گفت‌وگو کردند.

دبیر در حین بازدید میهمانانش از کمپ تیم‌های ملی و تجهیزات اضافه شده به خانه‌های کشتی، از علی محمدی بابت حمایتی که از کشتی‌گیران داشته و در کنار عقد قرارداد لیگ برتری، آنها را نیز استخدام کرده است، تقدیر کرد.

کرامت عبدولی در این باره به خبرنگار تسنیم اظهار داشت: مدیرعامل باشگاه در این جلسه به رئیس فدراسیون گفت که ما 21 کشتی‌گیر و سه مربی تیم را استخدام کرده‌ایم که علیرضا دبیر هم از این موضوع بسیار استقبال و گفت که از این کار حمایت خواهد کرد.

وی درباره اینکه پیش از این حمید یاری گفته بود در مورد اعلام آمادگی تیم سعید عبدولی برای حضور در لیگ برتر چیزی مکتوب دست سازمان لیگ نرسیده است، تأکید کرد: بله، روز گذشته در واقع حضور ما ثبت شد و نامه تازه به دست حمید یاری رسیده است.

عبدولی همچنین در پاسخ به این پرسش که آیا خودش هم قصد کشتی گرفتن در تیم شرکت ملی فولاد ایران را دارد، گفت: احتمال دارد در 72 کیلوگرم کشتی بگیرم، اما احتمال اینکه سرپرست تیم هم باشم، وجود دارد. خودم تمریناتم را استارت زده‌ام و باید ببینم میزان آمادگی‌ام به چه میزان است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز