خبرگزاری کار ایران

پورموسوی: قیمت بازیکنان بسیار بالا است

asdasd
کد خبر : ۱۳۸۵۲۱۶

سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان می گوید سال اول سال بسیار سختی برای ماندن است.

به گزارش ایلنا، سیداکبر پورموسوی در نشست پیش از بازی با  شمس آذر در هفته اول لیگ برتر، اظهار کرد: با توجه به اینکه منتظر مشخص شدن بودجه باشگاه و پرداخت بدهی برخی از بازیکنان بودیم، فصل را با تاخیر آغاز کردیم. 

وی افزود: برنامه ما به این شکل بود که تعدادی از بازیکنان از تیم جدا شوند و به دنبال جذب یک سری بازیکن جدید بودیم و با توجه به شرایط باشگاه حدود ۱۰ تا ۱۲ روز دیرتر کار را آغاز کردیم.

پورموسوی عنوان کرد: با همدلی که وجود داشت و براساس بضاعت مالی توانستیم تعدادی بازیکن را جذب و تمرینات خود را برگزار کنیم و دو اردوی بسیار خوب نیز در تهران داشتیم و امیدواریم برای مسابقات آماده شویم.

سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان با بیان اینکه سال اول سال بسیار سختی برای ماندن است، گفت: با توجه به اینکه فصل گذشته کمتر از بازیکنان بومی استفاده کردیم امسال تلاش شده تا از استعدادهای بومی بیشتر استفاده کنیم.ما در فصل اول به دنبال ثبات و بقا در لیگ هستیم.

پورموسوی ادامه داد: لیست اولیه خرید باشگاه ۱۱ نفر بود که هیچ کدام پای میز مذاکره نیامدند و اولویتشان استقلال خوزستان نبود اما وقت را از دست ندادیم و با تهیه یک لیست دیگر وارد بازار نقل و انتقالات شدیم و اگر بخواهیم با بازیکنان جوان تیم بازی کنیم بالای ۸۰ درصد از تیم امسال بومی است.

وی افزود: قیمت بازیکنان واقعا بالا است. متاسفانه شرایط مالی به فوتبال در حال ضربه زدن است و قیمت ها به صورت کاذب بالا است. در بسیاری از تصمیمات فدراسیون کارشناسی دقیقی انجام نداده است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز