خبرگزاری کار ایران

کوری: نیمار ارزان‌ترین بازیکن تاریخ پی‌اس‌جی است!

asdasd
کد خبر : ۱۳۸۴۰۲۵

ایجنت معروف برزیلی مدعی شده است که ارزشی که نیمار به پاری‌سن‌ژرمن داده است غیر قابل قیمت گذاری است.

به گزارش ایلنا، آندره کوری، ایجنت معروف برزیلی مدعی شد که نیمار برای پاری سن ژرمن بزرگ است زیرا حضور او به آنها کمک کرد تا نام‌های بزرگ دیگری را به خدمت بگیرند. به گفته آندره کوری، انتقال نیمار بهترین اتفاقی بود که می‌توانست برای پاری سن ژرمن بیفتد زیرا پس از انتقال او به این باشگاه در سال 2017، نام‌های بزرگی مانند لیونل مسی، کیلیان امباپه و آنخل دی ماریا به پایتخت فرانسه رفتند. کوری در ادامه مدعی شد که انتقال امباپه و نیمار به پاری سن ژرمن تنها انتقال‌های بالای 100 میلیون یورویی خوب فوتبال بوده‌اند.

کوری در صحبت‌هایش گفت: "چیزی‌هایی که نیمار به پاری سن ژرمن داده قیمتی ندارد. او ارزان‌ترین بازیکن تاریخ باشگاه است، زیرا آنچه او در بازاریابی به پاریس داده باورنکردنی است. اگر به هر بخشی از این باشگاه بروید، مطمئناً پسری با پیراهن پی اس جی وجود دارد درحالی آنها حتی قبلاً حتی اسم این باشگاه را نمی‌دانستند. بعد از نیمار بازیکنانی مانند مسی، امباپه، دی ماریا و امثال آنها آمدند.

با حذف نیمار و امباپه، به سختی می‌شود انتقال‌های صد میلیونی یا بیشتر را پیدا کرد که خوب پیش رفته باشند. بیشتر این انتقال‌ها خوب پیش نرفتند.

در بارسلونا هیچ کدام: عثمان دمبله، آنتوان گریزمان، فیلیپ کوتینیو

در رئال مادرید: هازارد، گرت بیل کم و بیش

اتلتیکو مادرید 126 میلیون یورو برای ژوائو فلیکس و 80 یا 90 میلیون یورو برای توماس لمار پرداخت کردند.

در چلسی آنها پول زیادی پرداخت کردند و در نهایت هیچ."

آندره کوری بخشی از چندین نقل و انتقالات برتر فوتبال اروپا بوده است، از جمله انتقال رونالدینیو به بارسلونا در سال 2003 و انتقال معروف نیمار به بارسلونا در سال 2013. او اخیراً انتقال ویتور روکه به بارسلونا را تسهیل کرده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز