خبرگزاری کار ایران

نیمار پاری سن ژرمن را ترک می‌کند

asdasd
کد خبر : ۱۳۵۷۸۵۲

نیمار، بازیکن برزیلی پاری سن ژرمن برای جدایی از این باشگاه در تابستان امسال آماده می‌شود.

به گزارش ایلنا، طبق گزارش لو پاریزین، نیمار مایل است تابستان امسال از پاری سن ژرمن جدا شود. این تصمیم پس از آن صورت می‌گیرد که حدود 2 هفته پیش طرفداران افراطی قهرمان فرانسه مقابل خانه این بازیکن تجمع کرده و خواستار جدایی او شده بودند.

این رسانه تایید می‌کند که بازیکن برزیلی اکنون به چندین نفر از نزدیکان خود گفته که این حادثه او را شوکه کرده است و دیگر تمایلی برای برتن کردن پیراهن پاری سن ژرمن ندارد.

 نیمار اکنون آماده است تا تمام پیشنهادات جدی را که دریافت می‌کند مورد بررسی قرار بدهد. به گزارش این نشریه، یک سال پیش، نیمار در مقابل تمایل لوئیس کامپوس برای جدایی‌اش مقاومت کرد و تیمش را تغییر نداد.

نیمار بر اساس قراردادی تا ژوئن 2027، 26 میلیون یورو در سال به عنوان دستمزد خالص دریافت می‎‌کند و به دلیل مصدومیتی که دارد تا چند ماه دیگر نمی‌تواند بازی کند.

او در 10 مارس تحت عمل جراحی مچ پا قرار گرفت و قرار بود 4 ماه بعد از آن عمل را از دست بدهد. در 31 سالگی، اکنون هر باشگاهی برای جذب این بازیکن اقدام نمی‌کند.

 با وجود این، به نظر می‌رسد پاری سن ژرمن خوشبین است که مشتریان انگلیسی برای جذب نیمار پیشقدم شوند. باشگاه قرار است برای جدایی با این بازیکن و نمایندگانش توافق کند.

همه چیز روی میز است: انتقال فوری و همچنین قرضی با این احتمال که پاری سن ژرمن مقداری از حقوق او را بپردازد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز